تورنمنت فوتبال یادواره مرحوم محمد برزه

فوتبالیست های لمزان عنوان قهرمانی را کسب کردند



دومین دوره تورنمنت فوتبال یادواره مرحوم محمد برزه در  لمزان با معرفی تیم قهرمان به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، دومین دوره  تورنمنت فوتبال یادواره مرحوم محمد برزه در  لمزان با حضور ۱۲ تیم  در سه  گروه چهار تیمی  از سه شهرستان بندر لنگه  بستک و بندر عباس برگزار شد.  در گروه اول تیم های لمزان، مجاهدان گچین، هلال هنگویه و اتحاد لاور کنار زرد، در گروه دوم تیم های هرنگ جوان ، عقاب گزیر ، زد ام بی زنگارد و نبرد کوخرد و در گروه سوم تیم های طوفان کوخرد ،اروند گچین، لاخوری زنگارد  و اف سی گوریند با هم به رقابت پرداختند.
پس از پایان یافتن دیدارهای مرحله گروهی  از  گروه یک لمزان   و مجاهدان گچین ، از گروه دوم  نبرد کوخرد و عقاب گزیر و از گروه سوم تیم های اروند گچین و اف سی گریند و دو تیم لاخوری زنگارد و  اتحاد لاور شیخ کنار زرد  به عنوان بهترین تیم سوم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. در دیدارهای یک چهارم  نهایی تیم های لمزان ،  مجاهدان گچین ، اروند گچین و اتحاد لاور شیخ به نیمه نهایی راه یافتند. 
در دیدارهای نیمه نهایی تیم های  لمزان و اروند گچین حریفان خود را شکست دادند و  به فینال راه یافتند. در دیدار  فینال که  با حضور جمع کثیری از تماشاگران و مسوولان برگزار شد تیم لمزان در یک بازی جذاب و دیدنی  با نتیجه دو بر یک تیم خوب اروند گچین را شکست داد و به به عنوان قهرمانی دست یافت.
در پایان مسابقات دومین دوره تورنمنت فوتبال یادواره مرحوم محمد برزه، محمد اسفندمر به عنوان پدیده مسابقات، امید ایوار به عنوان بهترین بازیکن، حسن لایحی  به عنوان بهترین گلزن و مجید حسینی به عنوان بهترین دروازبان معرفی شدند. 
علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال کشور و عضو فعلی کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران  مهمان ویژه این تورنمنت بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها