لیگ برتر فوتبال؛

تساوی تراکتور و استقلال در نیمه نخست



نیمه نخست دیدار حساس تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش صبح ساحل، تراکتور و استقلال در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۷ و در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

قضاوت این مسابقه را «پیام حیدری» با کمک‌های «فرهاد فرهادپور» و «علیرضا مرادی» بر عهده دارند.

آبی‌پوشان برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدور جدول و رسیدن به قهرمانی، امید زیادی به موفقیت در تبریز دارند. جواد نکونام ماموریت دشواری دارد و امیدوار است از این ماموریت سربلند خارج شود.

تراکتور که به تازگی پس از تغییرات در کادر فنی حمید مطهری را فعلا به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت دارد، برای گرفتن سهمیه آسیا باید در این دیدار خانگی به برتری دست یابد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: پاس دیدنی گوستاوو بلانکو به مهرداد محمدی، این بازیکن را در موقعیت تک به تک با حسین پورحمیدی قرار داد و او می‌توانست گلزنی کند اما واکنش خوب حسین پورحمیدی دروازه تراکتور را بسته نگه داشت.

دقیقه ۱۸: اشتباه مدافعان استقلال باعث شد تا اولین موقعیت جدی تراکتور خلق شود اما شوت رحمان جعفری از بالای دروازه خالدآبادی به بیرون رفت.

نیمه اول بازی تراکتور و استقلال در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد که دو تیم یک بازی محتاطانه را در دستور کار قرار دادند و بیشتر از آنکه به دنبال حمله و ایجاد موقعیت گل باشند، سعی می‌کردند با بازی بسته و تدافعی، دروازه‌شان را بسته نگه دارند.

در نیمه نخست، سیدمهدی حسینی از تراکتور و مهرداد محمدی از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

در حاشیه بازی:

بر خلاف انتظار، استقبال کمی از بازی استقلال و تراکتور به عمل آمد و حضور ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شدند.

پس از گلایه‌های حمید مطهری، مربی تراکتور نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه، یک ساعت مانده به شروع بازی، چمن آبیاری شد.

آندرانیک تیموریان و دینکا آلین مربیان تیم ملی با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره)، نظاره‌گر این بازی هستند. این دو نفر که سابقه حضور در ترکتور را به عنوان بازیکن و مربی دارند به شدت مورد تشویق هواداران تبریزی قرار گرفتند.

به مناسبت روز جهانی کارگر، قبل از شروع مسابقه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از کارگران نمونه تبریز تجلیل شد.

سیدحسین حسینی که با وجود محرومیت، همراه کاروان استقلال به تبریز سفر کرده در زمان گرم کردن استقلال در کنار تونل ورودی منتهی به زمین ایستاد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها