در جلسه شورای اداری شهرستان خمیر با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مطرح شد؛

اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان خمیر راه‌اندازی می‌شود/ ۱۴۸۳فقر سند طرح جهش تولید مسکن آماده تحویل



میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر در جلسه شورای اداری شهرستان خمیر که با حضور دکتر حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، با اشاره به برخی از مطالبات مردم در حوزه قضایی، اظهار کرد: راه اندازی و استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان خمیر که درحال حاضر بصورت نمایندگی چند روز درهفته فعالیت دارد از جمله درخواست های عموم مردم این شهرستان است.

 


به گزارش صبح ساحل، وی افزود: با توجه به گستردگی شهرستان خمیر، مردم این شهرستان باید مسافتی طولانی با صرف وقت زیاد به مرکز استان مراجعه کنند.
مهندس خواستار ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر املاک مردم شهرستان فاقد اسناد ثبتی است، استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان جهت کاهش هزینه های مردم و تسریع در رسیدگی به پرونده ها ضروری است.
در ادامه معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به مطالبه مسؤلین شهرستان خمیر وکم شدن هزینه مردم درانجام امور ثبتی گفت:اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان خمیر راه اندازی می‌شود.
بابایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان خمیر ساختمان مختص اداره ثبت وجود ندارد در بودجه اعتبار ویژه‌ای برای ساخت ساختمان اداری اختصاص می یابدوساخت آن در زمین این اداره آغاز می‌گردد.
وی در این جلسه با دستور تهیه نقشه و مستندسازی تمامی اراضی و املاک باقیمانده این شهرستان به صورت رایگان و از محل اعتبارات سازمان ثبت و بدون هیچ گونه هزینه‌ای برای مردم جهت تثبیت مالکیت‌ها و صدور در خصوص تصرفات قانونی و فاقد معارض با پای کار آمدن جهادکشاورزی، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های متولی در استان به انجام برسانند.
دکتر بابایی در ادامه افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه صدور سند ثبتی زمین های طرح جهش تولید مسکن، اراضی کشاورزی درسطح شهرستان انجام شده است که نسبت به چند سال پیش رشد چشمگیری داشته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد؛ ۱۴۸۳فقر سندطرح جهش تولید مسکن، زمین های کشاورزی وروستای آماده تحویل به مردم شهرستان خمیر است.
لازم به ذکر درپایان این جلسه ۱۰۰۰ فقره سند طرح جهش تولیدمسکن شهر جدید علوی،اراضی کشاورزی و روستای شهرستان خمیر تحویل تعدادی از مردم ومسؤلین مربوط گردید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها