پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان به مناسبت روز معلم و روز جهانی کارگر



محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان به مناسبت  یازدهم و دوازدهم  اردیبهشت روز جهانی کارگر و روز معلم  در پیامی این مناسبت های  ملی را تبریک گفت و از خدمات دلسوزانه معلمان برای انتقال فرهنگ و همچنین کارگران برای تعالی جایگاه اقتصادی میهن اسلامی تقدیر کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، متن این پیام به این شرح است:

کارگران بازوان توانمند کشور در راستای تولید، خودکفایی، رشد اقتصادی و تعالی همه جانبه هستند که ایثارگرانه و بی ادعا چرخ های توسعه را به حرکت در می آورند.

جایگاه و نقش کارگران صنعت برق به ویژه در استان زرخیز هرمزگان ، این بازوان توانمند تولید و توسعه بر هیچ کس پوشیده نیست، چرا که کارگران عزیز در همه دوران و زمان همواره ثابت کرده اند در صف اول ایثار و جانبازی ایستاده اند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته اند.

۱۲ اردیبهشت نیز سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه   تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت و در طول عمر با برکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب فرارسیدن این مناسبت های فرخنده  را که یاد آور تلاش ، سختکوشی ، دلسوزی و ممارست برای تعالی میهن اسلامی و ارتقای جایگاه فرهنگی و اقتصادی استان هرمزگان است به فعالان این عرصه ها تبریک می گویم ،  و ادای احترام به معلمین عزیز و فرهنگیان فرهیخته و کارگران زحمتکش و پرتلاش صنعت برق را افتخاری برای جامعه فنی و علمی توزیع برق هرمزگان می دانم.

تلاش های ارزنده و بی شائبه این قشر فرهنگی و اقتصادی  را ارج نهاده و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای تحقق اهداف متعالی دستگاه تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عرصه های کار و تلاش  در سال جهش تولید با مشارکت مردم آرزومندم.

محمد کریمی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها