رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک

فعالیت‌های فوتبالی در شهرستان‌های هرمزگان بسیار مطلوب است



رئیس اداره ورزش وجوانان و رئیس هئیت فوتبال جاسک با رئیس هئیت فوتبال هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 


به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان و احمد ارجمند رئيس هيئت فوتبال جاسک با قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال در محل دفتر هییت فوتبال دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک از زحمات و تلاش های قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال استان در امر گسترش ورزش فوتبال در شهرستان ها تشکر کرد و گفت: در زمان تصدی رنجبریان در راس فوتبال استان فعالیت های بسیار خوب و مثبتی انجام شده است و برگزاری منظم مسابقات فوتبال در لیگ های مختلف ، برگزاری دوره های آموزشی، سرکشی نزدیک از شهرستان ها، ایجاد انگیزه و شور نشاط ببین تیم های شهرستان ها استفاده از داوران شهرستان ها در مسابقات لیگ های استانی و کشوری از فعالیت های خوب رئیس و اعضای هئیت فوتبال استان می باشو. وی بیان داشت: هئیت فوتبال استان نگاه عادلانه ای به تمام شهرستان های استان دارد و همین امر موجب شده شهرستان ها بیشتر فعالیت کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: از عملکرد هئیت فوتبال استان رضایت کامل دارم.
مرادی در ادامه بیان داشت : مسایل و مشکلات فوتبال جاسک را بیان کرد و رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان قول داد تا جای که بتواند نسبت به رفع مشکلات فوتبال همکاری نماید.
در این دیدار احمد ارجمند رئيس هيئت فوتبال جاسک گزارشی از عملکرد هئیت فوتبال جاسک را تشریح کرد و خواستار برگزاری دوره های آموزشی داوری ومربیگری فوتبال و اعطای سهمیه لیگ برتر فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی آقایان شد و از همکاری و نگاه مثبت رئیس هئیت فوتبال استان به شهرستان جاسک تشکر کرد.
قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال استان با تقدیر و تشکر از زحمات رئیس اداره ورزش وجوانان و هئیت فوتبال جاسک گفت : هيئت فوتبال استان با نگاه مثبت و عادلانه به تمام شهرستان برای رشد فوتبال استان گام بر می‌دارد و همه با هم در کنار هم برای رشد فوتبال استان همکاری کنیم.
وی بیان داشت: استعدادهای درخشان وبالقوه ای در فوتبال جاسک وجود دارد و قدمت و سابقه فوتبال جاسک خیلی بالا است.
رئیس هئیت فوتبال استان گفت : نتایج تیم اتحاد روستای نماینده جاسک در لیگ برتر فوتبال استان طی دو دوره حضور خوب و رضایت بخش بوده است.
رنجبریان بیان داشت : حضور در شهرستان ها و بررسی مسایل و مشکلات فوتبال شهرستان ها از برنامه های اصلی هئیت فوتبال استان می‌باشد.
رئیس هیئت فوتبال استان گفت: یک سهمیه لیگ برتر فوتسال آقایان، سهمیه لیگ برتر فوتسال بانوان ، یک سهمیه لیگ برتر فوتبال رده سنی نونهالان ، یک سهمیه لیگ برتری رده سنی جوانان و یک سهمیه لیگ برتر فوتبال ساحلی و مجوز برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری برای جاسک در نظر گرفته ایم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها