لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

شهرداری تنها روی یک اشتباه سه امتیاز را از دست داد



دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با برتری تیم گلساپوش یزد به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته نخست و دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور دو تیم شهرداری بندرعباس و گلساپوش یزد در ورزشگاه غدیر بندرعباس به دیدار هم رفتند.

در این دیدار دو تیم بیشتر دنبال آن بودند که گل نخورند و به همین دلیل دوازده دقیقه اول و دوم بیشتر دقایق آن شاهد یک بازی سرد بودیم. در دوازده دقیقه سوم و پایانی تنها یک اشتباه رخ داد تا نارنجی پوشان شهرداری گل اول را دریافت کنند . بعد از آن شاگردان مجتبی ذاکری در تیم شهرداری بندرعباس هر چه تلاش کردند نتوانستند گل خورده را جبران کنند و بازی افتتاحيه را در حضور هوادران پر شور خود واگذار کردند.

محمد معصومی زاده تنها گلزن این دیدار بود تا اولین بازی فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال‌ساحلی به کام مدافع عنوان قهرمانی به پایان برسد.

لازم به توضیح است : شهرداری بندرعباس در این فصل بازیکن ملی پوش جذب نکرده است ولی تلاش کرده بر اساس نیاز تیم و اولویت بومی گرایی، تیمی را روانه لیگ نماید که از اعتبار فوتبال ساحلی بندرعباس دفاع نماید. شهرداری بندرعباس در فصل گذشته در رتبه هشتم در لیگ به کار خود پایان داد و هر چقدر بتواند خود را در انتهای لیگ بالا بکشد برای این تیم پیشرفت محسوب خواهد شد. شهرداری بندرعباس چهار دیدار سنگین در چهار هفته ابتدایی را پیش رو دارد که سه تیم آن مدعی قهرمانی هستند.

گلساپوش در این فصل شش ملی پوش خود را از دست داده است و بازیکن بزرگسالی به جمع خود اضافه نکرده است و تنها شش بازیکن امید و جوانان به تیم اضافه شدند تا گلسا جوان ترین تیم تاریخ خود در لیگ برتر را راهی مسابقات نماید. البته گلساپوش در سال های اخیر نشان داده نظم و تاکتیک تیمی در اولویت قرار دارد و متکی به بازیکن نیست ولی با این حال خروج شش ملی پوش می تواند چالش جدیدی برای قهرمان فصل قبل لیگ باشد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها