معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه:

هیچ خللی در سیاست خارجی کشور رخ نمی دهد



معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه تاکید کرد: در شوک خبر شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه هستم، اما به موجب این اتفاق هیچ خللی در سیاست خارجی کشور رخ نخواهد داد.

                                                                                                                                                          

به گزارش صبح ساحل، «سید عباس عراقچی» معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه در گفت‌وگویی در واکنش به شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، اظهار داشت: بنده هنوز در شوک این خبر هستم و اصلاً برایم قابل باور نیست رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان به این شکل در راه انجام وظیفه به شهادت رسیده باشند.

                                                                                                        

وی عنوان کرد: به هر حال دل‌های ما عزادار است و همه ما سوگوار هستیم، اما همان طور که رهبر انقلاب شب گذشته فرمودند هیچ اختلالی در کار کشور پیش نمی‌آید.معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه به موجب این اتفاق هیچ اختلالی در سیاست خارجی کشور نیز رخ نخواهد داد، بیان کرد: امیرعبداللهیان در این مدت خیلی زحمت کشید و دوران بسیار سختی داشت. در مواردی مانند جنگ غزه و عملیات وعده صادق همه می‌دانند چه باری به سیاست خارجی تحمیل می‌شود. وی با آرامش و سعه صدر سیاست خارجی را هدایت کرد و جایش خالی خواهد بود.

                                                                                             

وی ادامه داد: از دست دادن وزیر خارجه بسیار موجب تأسف است و ضایعه‌ای خواهد بود، اگر چه سیاست خارجی ما به راه خود ادامه خواهد داد. کشور ما از این مصائب زیاد به خود دیده اما همواره سربلند بیرون آمده است. به تعبیر حضرت امام، مطمئن هستم رئیس جمهور دیگری خواهد آمد و این مسیر را ادامه خواهد داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها