شرایط فروش دنا پلاس دنده‌ای اعلام شد



ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس دنده‌ای را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.

دیجیاتو نوشت: ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس دنده‌ای را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد. این گروه از متقاضیان در جریان برگزاری مرحله اول سامانه یکپارچه، خواهان خرید دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای از ایران‌خودرو بوده‌اند.

شرایط فروش دنا پلاس دنده‌ای به شکل پیش‌فروش است که طی آن خودروها با موعد تحویل آذر و آبان 1403 به متقاضیان ارائه شده‌اند. بخشی از قیمت خودرو در زمان ثبت‌نام از مشتری اخذ می‌شود و مابقی آن در زمان صدور دعوتنامه و تحویل خودرو از خریدار دریافت خواهد شد. قیمت خودروها نیز همانند دیگر شرایط پیش‌فروش، غیرقطعی است و در زمان تحویل مشخص می‌شود.

شرایط فروش دنا پلاس دنده‌ای، خرداد 1403:

خودرو پیش پرداخت موعد تحویل رنگ‌های موجود
دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای 279,172,500 آبان 1403 سفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیومی، نقره‌ای متالیک، خاکستری
251,255,200 آذر  1403

دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای درحال‌حاضر با موتور EF7 توربوشارژر پلاس تولید می‌شود. این پیشرانه نسخه بهینه از موتور EF7 توربوشارژر است که نسبت به گذشته راندمان بهتر و استهلاک کمتری دارد. حداکثر خروجی این پیشرانه، 150 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور است. این ارقام از طریق گیربکس شش سرعته دنده‌ای به چرخ‌های جلو خودرو منتقل می‌شوند. باید اشاره کنیم که مدل‌های قدیمی‌تر دنا پلاس توربو دنده‌ای، از گیربکس پنج سرعته استفاده می‌کردند. در مدل‌های جدید علاوه بر اضافه‌شدن گیربکس شش سرعته، سیستم فرمان خودرو نیز از نوع هیدرولیک به برقی تغییر کرده است.

ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به ABS و EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان مجهز به کلیدهای کنترلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه دریچه جداگانه برای سرنشینان عقب، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، دوربین دید عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ خوش‌آمد گویی و چراغ مشایعت، کروز کنترل، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، سنسورهای پارک عقب و صندلی‌های جلو با تنظیم برقی امکانات رفاهی و ایمنی دنا پلاس توربو دنده‌ای را تشکیل می‌دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها