خروج شش بازیکن از لیست پرسپولیس



تیم فوتبال پرسپولیس شش بازیکن را در لیست خروجی خود می‌بیند.

    
به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال پرسپولیس در این پنجره نقل و انتقالاتی شرایط دشواری را پشت سر گذاشته و مدیران باشگاه نتوانستند رضایت کامل هواداران این تیم را جلب کنند. البته هنوز تا پایان نقل و انتقالات زمان زیادی باقی است اما جدایی شش بازیکن، آینده این باشگاه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

مهمترین بازیکنان جدا شده پرسپولیس، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی هستند که هر سه راهی تراکتور شدند. در این بین ترابی و دانیال قراردادی با باشگاه نداشتند اما بیرانوند در اقدامی عجیب با فسخ قراردادش مسیر تراکتور را انتخاب کرد و به تبریز رفت.

  

2055950

علی نعمتی مدافع چپ محبوب یحیی گل‌محمدی با ترک اردوی سرخپوشان به پیشنهاد بالای فولاد پاسخ مثبت داد تا دوباره شاگرد یحیی گل‌محمدی شود. عبدالکریم حسن و وحدت حنانوف دو خروجی دیگر پرسپولیس هستند که در مورد وحدت حنانوف شاید کسی پیشبینی این انتقال بزرگ را نمی‌کرد.

2021073

حنانوف با ترک اردوی پرسپولیس راهی سپاهان شد تا فوتبالش را در تیم رقیب پرسپولیس ادامه دهد و همچنان در لیگ برتر خلیج فارس بماند. این در حالی است که عبدالکریم هم با الوکره برای حضور در این تیم به توافق رسیده است.

2017610

با جدایی این شش بازیکن، حالا پرسپولیس باید دو مدافع چپ، یک مدافع راست، یک دروازه‌بان و یک وینگر جذب کند تا حداقل به شرایط فصل گذشته بازگردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها