طی ۲ روز گذشته؛

مصرف برق در هرمزگان به ۲۹۰۰ مگاوات رسید



مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: اوج مصرف برق در روز شنبه و یکشنبه هفته جاری در استان به ۲ هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید که می‌طلبد باتوجه به گرما و احتمال افزایش دما در روزهای پیش رو، مشترکان مصارف خود را تا حد ممکن کاهش دهند.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد کریمی افزود: پیک بار توزیع برق هرمزگان در روز شنبه ۳۰ تیرماه در ساعت ۱۳ ظهر به ۲ هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید، این در حالی است که سال قبل در چنین روزی مصرف استان ۲ هزار و ۵۹۰ مگاوات ساعت بوده است.

وی بیان کرد: همچنین براساس آمارهای موجود پیک بار توزیع برق هرمزگان در روز یکشنبه نیز روی عدد ۲ هزار و ۹۰۰ مگاوات ایستاد که در ساعت ۱۳ این روز به ثبت رسید، سال قبل در چنین روزی ۲ هزار و ۶۳۱ مگاوات ساعت ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار کرد: افزایش حدود ۱۲ درصدی مصرف برق در استان نسبت به سال گذشته در ۲ روز گذشته گوشزدی به موضوع ناترازی در تولید و مصرف و هشدار به مشترکان پرمصرف است، مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان همچنان بر لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف برای عبور از روزهای گرم تابستان تاکید دارند.

کریمی به مردم و مشترکان شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان یادآور شد: به دنبال فرا رسیدن موج جدید گرما در کشور و پیش بینی افزایش مصرف برق طی هفته جاری، بنابراین از مشترکان توزیع برق هرمزگان درخواست می‌شود طی هفته پیش رو با کاهش مصرف برق به ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ خادمان صنعت برق را در تامین انرژی مورد نیاز تمامی هموطنان یاری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها