کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا – تایلند

۴ آزادکار ایران به فینال راه یافتند



در نخستین روز از مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند چهار آزادکار ایرانی به مرحله فینال راه پیدا کردند.

                                   

به گزارش صبح ساحل، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا، از صبح امروز در شهر سیراچا کشور تایلند در حال برگزاری است. در پایان مسابقات مقدماتی و نوبت صبح، علی خرمدل در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی کرم پور در وزن ۷۰ کیلوگرم، مجید باقری در وزن ۷۹ کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و علی مؤمنی در وزن ۵۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.



نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مؤمنی در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۵ چنگ تائو وانگ از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۱ از سد یوخان دکتربک اولو از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مؤمنی در این مرحله مقابل آنکوش از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف میانگانبانزاراچ تومنتوگتوخ از مغولستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر میرونشوخ میزروبوف از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ نیخیل پیلاناگویلا از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. خرم دل در این دیدار به مصاف شاتیک آلایدار از مغولستان می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرم پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آدن ساکیبایف از قرقیزستان به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل یوهوآ لین از چین با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. کرم پور در دیدار پایانی با آیکین بولاتولی از قزاقستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مجید باقری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر یومین جانگ از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر آمیت از هند را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. باقری در این دیدار به مصاف آلپ ارسلان بیگنجوف از ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل بابالو در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر چابین چویی از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور بعد مقابل کریم آبیتوف از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بابالو در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۴ اوتابک نظیربویف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار فینال به مصاف شیل جاگلان از هند می‌رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها