شریفی نماینده مردم غرب استان در مجلس:

افق آینده غرب هرمزگان را درخشان می‌بینم



صبح ساحل-اقتصادی: نماینده مردم بندر لنگه بستک و پارسیان گفت:از سرمایه گذارانی که برای توسعه غرب استان هرمزگان توانمندی وظرفیت انجام کار داشته باشند، حمایت خواهیم کرد.
به گزارش خانه ملت، ناصر شریفی که برای بررسی مسائل ومشکلات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و شروع به کار اسکله منطقه ویژه این شهرستان به اتفاق وزیر صنعت معدن وتجارت، مدیر عامل ایمیدرو به این شهرستان سفر کرده بود، در جمع شوراهای اسلامی شهر وروستا،شهرداران،دهیاران ومدیران اجرایی این منطقه گفت:به لطف ومدد الهی آینده غرب هرمزگان را بسیارروشن ودرخشان می بینم.
وی با اشاره به شروع به کار وتکمیل این پروژه در آینده، افزود: ظرفیت های قابل توجهی از تولید پتروشیمی وصنایع پایین دستی آن با لحاظ مسائل زیست محیطی وایجاد اشتغال پایدار در غرب هرمزگان شکل خواهد گرفت.
نماینده مردم بندر لنگه بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از همه سرمایه گذارانی که برای توسعه فازهای این پروژه توانمندی وظرفیت انجام کار داشته باشند حمایت خواهیم کرد.
شریفی،گام مهم واصلی برای پیشرفت را وفاق وهمدلی دانست وافزود:همه باید دست به دست هم دهیم وبرای آبادانی،توسعه وپیشرفت غرب هرمزگان یکدل ومتحد باشیم تا بتوانیم از همه ظرفیت های بالقوه موجود در این مناطق برای رشد وتعالی این خطه و اشتغال جوانان که همواره جزو دغدغه اصلی همه کارگزاران نظام است، بهره گیری کنیم.
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان از عزم واراده وزیرصنعت،معدن وتجارت و همچنین مدیر عامل ایمیدرو وقرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) در شتاب بخشی به این مجموعه که از سال 86 کلنگ زنی شده بود، تقدیر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها