صبح ساحل بررسی کرد؛

چرا نامی از هرمزگان در مراسم برترین های فوتبال کشور نبود



صبح ساحل-ورزشی/محمودرییسی
طی برگزاری مراسمی برترین‌های فوتبال ایران شامل برترین های لیگ فوتبال آقایان، لیگ بانوان، فوتبال ساحلی آقایان و بانوان  و داوران معرفی و تقدیر شدند.
مراسم تجلیل از برترین های فوتبال کشور در محل برج میلاد تهران برگزار شد. در این مراسم از بهترین های فوتبال کشور  تقدیر شد تا به نوعی فدراسیون فوتبال دین خودش را نسبت به ورزش فوتبال و فوتبالیست ها ادا کرده باشد. متاسفانه در این مراسم فوتبال هرمزگان هیچ جایگاهی نداشت در صورتی که اگر مسوولان فدراسیون فوتبال و به قول آنها کارشناسانی که این برترین ها را انتخاب کرده اند کمی دقت نظر داشتند حتما باید نامی از هرمزگان دراین مراسم دیده می شود.
چرا باید فوتبال هرمزگان همیشه مظلوم واقع شود‌‌. وقتی می خواهند در لیگ برتر تیم ها را کاهش دهند دقیقنا زمانی خواهد بود که هرمزگان در این رقابت ها تیم داردو اجازه می دهند سرنوشت تیم های محبوبشان مشخص شود بعد برای کاهش سهمیه تصمیم بگیرند.
وقتی که به فکر می افتند تعداد تیم های لیگ یک را کم کنند زمانی خواهد بود که تیم های هرمزگانی خطر سقوط را احساس می کنند ولی  وقتی هوا خوب است یادشان می افتد که اکنون زمان آن رسیده که اردوها ی تیم های مختلف را در هرمزگان برپا نمایند البته این این اردوها هم هیچ سودی به فوتبال هرمزگان ندارد چون هیچ بازیکنی از هرمزگان در آخر اردو در تیمهای ملی جای نخواهد داشت.
چرا نباید در مراسم برترین های فوتبال کشور نامی از باشگاه البدر بندر کنگ  برده نشود. این باشگاه در تمامی رده های سنی در لیگ برتر ایران تیم دارد و آکادمی آن هم در کشور بی نظیر است اما از کنار این موضوع به راحتی می گذرند .
چرا نباید در این مراسم نامی از فوتبال ساحلی هرمزگان باشد. مگر بانوان شهرداری بندرعباس در فوتبال ساحلی کم افتخار کسب کرده اند وحتی چرا نباید در  فوتسال بانوان نامی از هرمزگان باشد. مگر بانوی بشاگردی ما در فوتسال درخشش دیدنی ندارد .
گل فهیمه زارعی ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زنان آسیا به مالزی نامزد کسب عنوان بهترین گل تاریخ فوتسال شد اما نامی از ایشان در بین برترین ها نیست . مگر محمد قادری فوتبالیست نوجوان هرمزگانی کاپیتان تیم ملی نبود .پس چرا نباید نامی از این فوتبالیست در بین برترین ها باشد و چرا‌های دیگر که باید مسوولان فدراسیون فوتبال و کارشناسان که برترین ها را انتخاب کرده اند پاسخگو آن  باشند.
حرف پایانی بنده این است در فوتبال هرمزگان به جای این که مثل اصفهان همه پشت هم باشند پشت یک دیگر را خالی می کنند .در فوتبال هرمزگان مسوولی نیست که دلش بسوزد واجازه ندهد که تیم هایش یکی پس از دیگری از بین نرود.
بله در فوتبال هرمزگان پیدا می شوند فرادی که  اگر شهرداری که همه طوری دارد جور ورزش استان را می‌کشد هزینه ای کرد از آن ایراد  بگیرند و کاری کنند که شهردار و اعضای شورای شهر از هر نوع حمایتی فرار کنند.دلسوزان به ورزش به خودمان بیایم و اجازه ندهیم فوتبال هرمزگان جایگاهش از خیلی استانها که روزی هیچی نداشتند و آرزو داشتند مثل هرمزگان باشند پایین تر بیاید. با کمی همبستگی و کمک می توان فوتبال هرمزگان را دوباره بر سر زبانها انداخت و کسی جرات نکند که حقی از آن ضایع کند.
سلطانی زاده:
 قدرت نداریم اما خدا را داریم
مربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: مربیان در انتخاب برترین های فوتبال دخیل نبوده اند، جای تعجب است که دپارتمان از مربیان نظر خواهی نکرده چون اگر این کار انجام شده بود از بنده هم نظرخواهی می‌شد.حمیده سلطانی زاده با انتقاد به نحوه انتخاب برترین های فوتبال ایران در فصل 95-96، افزود: دپارتمان فوتبال ساحلی باید هر سال از برترین ها تجلیل کند که جالب توجه است در دو دوره لیگ که تجلیل انجام شده هر دو سال تیم کرمان قهرمان بوده است.
وی ادامه داد: در هفت سالی که تیم شهرداری در لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور دارد و 5 سال قهرمانی لیگ فوتبال ساحلی بانوان و 2 سال نایب قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کرده، هیچ مراسم تجلیلی بابت این موفقیت ها از تیم شهرداری بندر عباس صورت نگرفته است.
سلطانی زاده با بیان اینکه در سالی که تیم کرمان قهرمان شد برترین های فوتبال ساحلی بانوان  کشور انتخاب شدند، اضافه کرد: دلیل این اتفاقات باید مشخص شود، فدراسیون باید این مسایل را بررسی کند، من به تمام بازیکنان برتر تبریک می گویم اما شهرداری هم با این همه زحمت و سابقه قهرمانی حقی داشت که یک بازیکن برتر در این مراسم داشته باشد!وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: فاطمه معماری در لیگ امسال یکی از بهترین بازیکنها بود اما هیچ اسمی از وی حتی به عنوان نفر دوم یا سوم برده نشد. بنده تا به حال با تمامی کسانی صحبت کرده ام همین عقیده را داشته اند، باید مشخص شود که این انتخاب‌ها را چه کسی انجام می دهد!
سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس افزود: خانم شهریاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی بایستی 2 یا 3 نفر از بازیکنان را انتخاب می کرد تا مربیان از بین این چند نفر برترین هارا انتخاب کنند. خانم شهریاری فقط یک یا دو دوره از مسابقات را دیده و در جریان همه مسائل نیست، پس نمی تواند برترین ها را تشخیص دهد. نماینده فدراسیون هم مدام تغییر می کند و نمی تواند به درستی بازیکنان را شناسایی کند بلکه این مربیان و داوران هستند که همیشه در لیگ حضور داشته و توانایی و شناخت انتخاب برترین ها را دارند.سلطانی زاده با تاکید بر اینکه فدراسیون باید برای فوتبال ساحلی بانوان ارزش بیشتری قائل شود، عنوان کرد: تمامی تیم ها زحمت می‌کشند، فدراسیون نباید فقط یک تیم را ببیند، حرف من فقط شهرداری نیست بلکه باید حداقل از تیم های میزبان تجلیل می کردند.
وی در پایان با بیان اینکه علت این اتفاقات معلوم نیست اما برخی می گویند لابی گری ها باعث این مسایل شده است و با وجود اینکه ما قدرت نداریم اما خدا را داریم، تصریح کرد: اگر قرار است که ما به فدراسیون اعتراض کنیم پس مسئولینی که راجع به همه مسائل تصمیم گیری می‌کنند کجا هستند؟!

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها