مدیرعامل شهرک‌های صنعتی هرمزگان خبر داد:

كلنگ‌زنی شهرک صنعتی تخصصی صنايع دريايی



صبح ساحل ، اقتصادی - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان از آغاز عمليات كلنگ‌زنی شهرك صنعتی تخصصی صنايع دریایی و افتتاح دو پروژه صنعتی شهرک‌های صنعتی هرمزگان، همزمان با سفر رئيس‌جمهور به بندرعباس خبر داد.

سید امیر امیری‌زاد در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان همزمان با سفر رئیس جمهور اظهار داشت: عملیات کلنگ‌زنی شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی در مساحت 220 هکتار با سرمایه‌گذاری 800 میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال به میزان 4400 نفر در منطقه ویژه کشتی‌سازی بندرعباس آغاز می‌شود.

وی افزود: این شهرک با هدف توسعه صنایع دریایی و تکمیل زنجیره تولید صنایع دریایی و کشتی‌سازی در منطقه ویژه کشتی‌سازی و صنایع فراساحل بندرعباس تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی هرمزگان در ادامه به پروژه تولید هیدروکربن‌های سبک و سنگین توسط شرکت معماران تجارت آفتاب در شهرک صنعتی خلیج فارس اشاره کرد و افزود: این طرح با ظرفیت اسمی 900 هزار تن در سال و ایجاد اشتغال به میزان 77 نفر و با سرمایه‌گذاری 450 میلیارد ریال در مدت زمان 7 ماه اجرا شده است.

امیری‌زاد، در ادامه از افتتاح پروژه تولید قیر توسط شرکت پترو پاسارگاد هرمزگان در شهرک صنعتی خلیج فارس با ظرفیت اسمی سالانه 336 هزار تن خبر داد و بیان داشت: این پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 490 میلیارد ریال در مدت زمان 12 ماه اجرا شده که برای 33 نفر به صورت مستقیم و یکصد نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به آماده‌سازی طرح احداث شهرک 2هزار هکتاری جاسک افزود: این طرح نیز با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر7430 میلیارد ریال در مدت زمان  15 سال احداث می‌شود و با تکمیل شدن طرح بیش از 40000 هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها