فرمانده سپاه قشم خبر داد

ارائه بیش از یک هزار خدمات پزشکی رایگان در روستاهای محروم قشم



صبح ساحل ، اجتماعی - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از رائه بیش از یک هزار خدمات پزشکی رایگان در مناطق روستایی این جزیره همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرداد.

رحمت‌الله دهقانی با اشاره به تلاش‌های این نهاد به منظور محرومیت‌زدایی از جامعه در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، اظهار داشت: در همین راستا و همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیش از یک هزار خدمات پزشکی رایگان در روستاهای محروم این جزیره از سوی بسیج جامعه پزشکی قشم انجام شده است.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی قشم در قالب گروه‌های درمانی به روستاهای محروم از جمله طولا، باسعیدو ، سلخ و محله سجادیه قشم اعزام شدند و با حضور در جمع مردم اقدام به ویزیت رایگان بیماران و همچنین تجویز دارو و انجام دیگر خدمات درمانی از جمله تزریقات کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با اشاره به نقش مهم سپاه و بسیج در رفع محرومیت‌زدایی از جامعه، خاطرنشان ساخت: سپاه و بسیج همواره تلاش بسیاری در تمامی صحنه‌های امنیتی، اجتماعی، دفاعی و خدماتی داشته و دارند.دهقانی با اشاره به جانفشانی بسیار نیروهای بسیج و سپاه در طول هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز نیز سپاه پاسداران نقش بسزایی در ارائه خدمات به مردم به ویژه در مناطق محروم در  بخش‌های مختلف دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قشم خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی قشم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و در قالب اردوهای جهادی خدمات قابل توجهی در بخش بهداشت و درمان ارائه می‌دهند.لازم به ذکر است، دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 است./فارس 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها