رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خبر داد؛

اجرای بیش از ۹ هزار بازرسی از اصناف هرمزگان



صبح ساحل ، حوادث - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: در دو هفته گذشته، نه هزار و ۶۶۰ بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، خلیل قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار هرمزگان افزود: در این بازرسی‌ها ششصد و ۴۴ پرونده تخلف به ارزش دو میلیارد و ۳۷۳ میلیارد ریال تشکیل شد.

وی گفت: در این مدت ۲۴۳ مورد شکایت در سامانه ۱۲۴ ثبت و بیش از ۱۴۰ بازرسی مشترک با سازمان تعزیرات اجرا شد.

قاسمی افزود: بنا بر دستور ستاد تنظیم بازار کشور باید عرضه مرغ گرم در استان نیز ساماندهی شود و به قیمت مطلوبی برای عرضه برسد که در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی باید تا روز شنبه قیمت کارشناسی عرضه مرغ گرم را مشخص کند.

وی گفت: در طول هفته گذشته صد و ۸۴ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم شش هزار و ۷۵۰ تومان عرضه شد و طی روز‌های آینده نیز این عرضه ادامه خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان نیز گفت: در استان نظارت خوبی بر بازار از سوی صنعت معدن و تجارت، تعزیرات و اصناف وجود دارد و اهداف ستاد تنظیم بازار تامین می‌شود.

ایرج حیدری افزود: آرامش نسبی در بازار استان حاکم است و مسئولان باید تلاش کنند اختلاف قیمت فاحشی بین بازار استان و استان‌های دیگر نباشد.

وی گفت: اصناف و مردم خود باید ناظر بازار باشند و تخلفات را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا پیگیری شود.

حیدری افزود: بازاریان و واحد‌های صنفی که انصاف را در خدمت دهی به مردم رعایت می‌کنند باید مورد قدردانی قرار گیرند.

ساماندهی شبکه توزیع آرد در استان به منظور کاهش مصرف آرد، هزینه‌ها و مصرف خارج از نانوایی و ساماندهی ورودی پارکینگ فرودگاه بندرعباس به منظور افزایش میزان دقیق ورود بدون هزینه به محوطه پارکینگ فرودگاه از دیگر دستورکار‌های این نشست ستاد تنظیم بازار استان بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها