مدیر بیمه معلم هرمزگان خبرداد:

ارائه خدمات بیمه‌ای در دفاتر پیشخوان دولت



صبح ساحل ، اجتماعی - ارائه خدمات بیمه ای در دفاتر منتخب پیشخوان دولت در استان هرمزگان با انعقاد تفاهم نامه بیمه معلم با انجمن دفاتر پیشخوان دولت استان کلید زده شد.

مدیر بیمه معلم هرمزگان طی مراسمی، که مناسبت انعقاد قرارداد همکاری بین بیمه معلم استان و دفاتر پیشخوان دولت هرمزگان و با حضور سعیدی رئیس انجمن دفاتر پیشخوان دولت استان هرمزگان برگزار شد گفت: بیمه یکی از نیازهای پایه و اساسی جامعه ما بوده که هنوز خیلی از مردم از اهمیت و نقش مهم آن در آینده زندگی خود بی اطلاع هستند.

عبدالرضا نادری پور با اشاره به نقش بیمه در تامین آرامش و امنیت روانی جوامع پیشرفته دنیا عنوان نمود: باید در ایران نیز این موضوع برای مردم حائز اهمیت باشد. وی افزود: باید ضریب نفوذ بیمه را در ایران، علی الخصوص در هرمزگان بالا برده و مردم را با کاربرد بیمه و اهمیتی که می تواند در آینده برای رفاه و آسایش آنها داشته باشد، آشنا کنیم.

وی یکی از دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه های اختیاری در ایران را عدم اطلاع رسانی صحیح شرکتهای بیمه عنوان نمودند و اشاره داشت: در کنار نبود قوانین لازم و عدم فرهنگ سازی صحیح در مبحث بیمه از طریق سیستم آموزشی کشور که حداقل ۱۲ سال از بهترین زمان از عمر ما ایرانیان را میتواند صرف آموزش و فرهنگ سازی در مقوله هایی همچون بیمه نمایند ، یقیناً عملکرد شرکتهای بیمه یکی از عوامل اصلی پایین بودن ضریب نفوذ بیمه های اختیاری همچون؛ آتش سوزی، بدنه خودرو و علی الخصوص بیمه های زندگی در ایران است. 

وی در ادامه بیان کرد: هدف از انعقاد این قرارداد و تفاهم نامه بین بیمه معلم با دفاتر پیشخوان دولت همسو شدن در راستای توسعه فرهنگ بیمه و بالابردن ضریب نفوذ بیمه در هرمزگان از طریق دسترسی راحت و آسان تر مردم به خدمات بیمه ای ، معرفی و آشنایی بهتر مردم از مزایای بیمه بوده است که در این راستا 115 دفاتر پیشخوان دولت در هرمزگان با ما همکاری دارند که البته از ابتدا همه دفاتر خدمات بیمه ای را ارائه نمی دهند و این خدمات در دفاتر منتخبی که از سوی انجمن معرفی میشوند ارائه میشوند و به تدریج بر تعداد آنها خواهیم افزود.

این مقام مسئول تصریح کرد: اعتماد مردم به بیمه و استفاده از خدمات بیمه ای خود نوعی ضمانت در ابعاد های مختلف بوده که می تواند آسایش و آرامش خاطر فراوانی را در آینده به مردم هدیه کرده و از دغدغه های فعلی آنها هم بکاهد که نمونه بارز آن را در بیمه نامه شخص ثالث مشاهده میکنیم.

نادری پور لازمه آینده نگری را استفاده از بیمه دانست و تاکید کرد: باید سیستم آموزشی ما بیشتر به موضوع بیمه اهمیت و آن را برجسته کنند و فرهنگ سازی صورت گیرد تا اطلاعات مردم نیز در این خصوص جامع و کامل شود.مدیر بیمه معلم در هرمزگان خاطر نشان کرد: 35 نمایندگی بیمه در هرمزگان فعال بوده و تمام شهرستان ها این نمایندگی ها مستقر و مشغول به کار هستند.

سعیدی رئیس انجمن دفاتر پیشخوان دولت استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد و همکاری بیمه معلم در جهت ارائه خدمات بیمه ای از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ابراز امیدواری کرد با ارائه آموزش های بیمه ای به صورت مستمر و منظم به دفاتر پیشخوان دولت شاهد توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء ضریب نفوذ بیمه در استان هرمزگان باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها