هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان هرمزگان

18 گل در دو بازی به ثمر رسید



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان هرمزگان با برتری تیم های آزادگان رودان و نوردشهرداری تازیان پایین به پایان رسید. 

نخستین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان استان هرمزگان فصل ۹۸-۹۷ با حضور ۵ تیم آزادگان رودان، دشتی پارسیان، مقاومت میناب، پویاورزان بندرلنگه و نورد شهردارى تازیان پایین در حال برگزاری است که در هفته چهارم دو تیم آزادگان رودان و نوردشهرداری تازیان پایین حریفان خود را شکست دادند. 

تیم آزادگان رودان در بازی مقابل تیم پویا ورزان بندرلنگه شش بر دو به برتری رسید. برای تیم آزادگان رودان فریده رهی به تنهایی شش گل به ثمر رساند تا تیمش به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند. 

دو گل تیم پویا ورزان بندرلنگه هم توسط بنفشه رضا زاده و حفصه طالبی به ثمر رسید. برای  تيم آزادگان رودان در این مسابقه معصومه فرجام،امينه درياپيما،معصومه جهانگيرى،فريده رهى،زهرا غلامى،عذرا نيک بخت،مبينا نامجو،معصومه رنجبرى،زهره انصارى،طاهره محمدى، فاطمه صالحى و الهام روشى با هدایت زينب باغدارى و سرپرستی ليلا ذاكرى بازی کردند. تداركات این تیم هم  وحيده انصارى است.

برای تیم  پوياورزان بندرلنگه نازنين زارعى، افسانه دارات ،مريم مهرجوى،زهرا اسماعيلى،منصوره عنايتى،بنفشه رضازاده،سهيلاصالحى،مهديه اذنب،حفصه طالبى،بهاره ديوجان،هايده زارع و راضيه آزاد دولابی با هدایت  آزاده پاسلار و سرپرستی  عناف شوبت بازی کردند.

 داوران این بازی هاجر سلطانی، زهرا کمالی ، فائزه تسبیحی و نجمه ناصری بودند. نماینده هیات فوتبال در این دیدار کلثوم دار  و ناظر داوری استان حمیده سلطانی زاده بود. 

نورد شهرداری تازیان پایین در یک دیدار پرگل 10 بر صفر مقابل مقاومت میناب به برتری دست یافت. 

این بازی با قضاوت داوران صدیقه روشنایی، آیدا محمدحسینی، فاطمه زمانی و مریم یوسفی برگزار شد. مریم مرادی زاده هم نماینده هیات در این دیدار بود. 

در این مسابقه پرگل  صدیقه نجفی چهار گل ، عاطفه حاجبی سه گل، فاطمه لشکری و فاطمه خرمی هم هرکدام یک گل و بتول ذاکری هم یک گل به خودی به ثمر رساند تا 10 گل تیم نورد تازیان پایین به بار بنشیند. 

برای بانوان نورد شهردارى تازيان پايين مرضيه بستام، فاطمه لشكرى، عاطفه حاجبى، صديقه نجفى،فاطمه خرمى،مريم ملكوتى،مرضيه باغدارى،ناهيد غلامى، امينه تارخ، سميرا كريمى،سكينه ورزيده و فتانه رئيسى باسرمربیگری فاطمه خرمى و سرپرستی خديجه نجارزاده به میدان رفتند. تداركات این تیم‌ مريم قنبرى بود.

تیم دشتی پارسیان در هفته چهارم استراحت داشت. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها