لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های ایران

ساحلی بازان بندرعباسی در شهرکرد جشنواره گل به راه انداختند



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی : تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس  در دیداری خارج از خانه با تیم شهدای چلیچه شهرکرد دیدار کرد.

در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  تیم شهرداری بندرعباس به مصاف میزبان خود تیم شهدای چلیچه شهرکرد رفت و در یک بازی پرگل و با نتیجه ۷ بر یک حریفش را گلباران کرد.  

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی و تا پایان هفته هجدهم نماینده بندعباس با کسب ۳۵ امتیاز در مکان چهارم ایستاده بود وبا این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و جایگاه خودش را در جدول رده بندی حفظ کرد. 

نماینده شهرکرد نیز با ۲۱ امتیاز به جایگاه  هشتم جدول رده‌بندی آمد. در این بازی برای شهرداری بندرعباس احسان درا و  فاروق پسنده هرکدام دو گل ، ميلادقنبرى،فاروق درا و رضا اميرى هم هرکدام یک گل به ثمر رساندند.  

بازی رفت تیم های شهرداری بندرعباس و شهدای چلیچه شهرکرد در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی که نهم تیر در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد با پیروزی پرگل ۵ بر صفر تیم شهرداری به پایان رسید.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با شرکت ۱۲ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در حال برگزاری است.

تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته این رقابت ها در جایگاه هشتم جدول رده بندی ایستاد.

در سایر دیدارهای این هفته تیم های شاهین خزر رودسر و مقاومت گلساپوش یزد در پایان وقت های معمول و اضافه سه بر سه مساوی شدند اما این خزررود سر بود که  ۶بر ۵ مقاومت گلساپوش یزد  را شکست داد.

 ایفا اردکان ۶بر سه  پارس جنوبی بوشهر را با گل های سید امین میر حسینی،علی طالبی(3) ،مهدی مسیحایی و محمد بهجتی شکست داد. 

شهریاری ساری در  ورزشگاه داراب سه بریک مغلوب  شهرداری سمنان شد. 

مهدی خانپور برای شهریار ساری و اسحاق مطهری نژاد(دو گل) و میلاد عرب پور هم برای شهرداری سمنان گلزنی کردند. 

تیم شهید جهان نژادیان آبادان در خانه ۸ بر 5 از تیم ملوان بندرگز شکست خورد .سینا رحمتی( سه گل) ، عیسی کمال غریبی (دو گل) ،حمیدرضا ربانی ، علی درویشی و میلاد درزی گلزنان ملوان بندرگز در این مسابقه بودند. 

  رضایی پور سرمربی تیم شهرداری بندرعباس

به بازیکنانم که جانانه می جنگند افتخار می کنم 

حمید رضایی پور سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان بازی  تیمش مقابل شهدای چلیچه گفت : باتوجه به شرايط آب وهوائى وارتفاع زياد ازسطح دريا وحضورتماشاگران پرشور تيم ميزبان بازى سختى پيش رو داشتیم اما با انگيزه بالاى بازيكنانم وتلاش زياد توانستيم نتيجه خوبى كسب كنيم. 

وی بیان داشت: به اين بازيكنان بومى كه جانانه جنگيدن افتخار می كنم كه با اين شرايط مالى و كمترين دريافتى باجان ودل درخدمت تيم هستند و همه آن ها به دنبال بهترين جايگاه براى ورزش استان  می باشند. 

حمید رضایی پور گفت : اميدوارم مسئولينى كه ادعاى بومى گرائى دارند اين تيم صددرصد بومى را بيشتر ببينند و بدون درنظرگرفتن منافع خود از تیم شهرشان حمایت کنند.

وی درآخر از عباس  امينى  زاده شهرداربندرعباس، محمد مهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و هومن رفيعى به خاطر حمایت از تیم فوتبال ساحلی شهرداری تشکر کرد. ‌

 صادقی سرمربی شهدای چلیچه 

کم توجهی به تمرینات باعث شکست مان شد 

 افراسیاب صادقی سرمربی تیم شهدای چلیچه هم در پایان بازی تیمش مقابل شهرداری بندرعباس  و باخت پرگل از هواداران تیمش بابت بازی ضعیف  بازیکنانش   عذر خواهی کرد. 

وی بیان داشت: کم توجهی به تمرینات و بی انگیزگی را علت شکست تیم خود می دانم و به همین خاطر از هواداران عذرخواهی می کنم . 

صادقی  افزود:در طول یکی دو هفته گذشته تمرینات تیم افت کرده و حاشیه امنیت ایجاد شده در میانه جدول نیز باعث بی انگیزگی بازیکنان شده است و متاسفانه بازیکنانم در این بازی از نظر ذهنی و حتی آمادگی جسمی، شرایط بازی به این مهمی را نداشتند ولی در مقابل تیم شهرداری بندرعباس بسیار خوب ،با برنامه و پر انگیزه ،بازی کرد و به نتیجه دلخواه خود دست یافت .

سرمربی تیم شهدای چلیچه اظهار داشت : امیدوارم حداقل از این بازی تجربه لازم را کسب کرده باشیم و برای روزهای بهتر تلاش بیشتری کنیم چرا که تیمی که برنامه‌ها و رویاهای بلند دارد باید هر روز به سمت بهتر شدن حرکت کند.

وی در پایان گفت :  برای سه بازی باقیمانده تلاش و جدیت بیشتری نشان خواهیم داد تا هواداران  همچنان به روزهای خوب تنها نماینده لیگ برتری استان  یعنی تیم ساحلی شهدای چلیچه امیدوار بمانند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها