برخی ها حیثیت ورزش هرمزگان را بر باد می‌دهند



صبح ساحل ، ورزش- انگار هیچ مسوول ، دلسوز و پاسخ‌گویی در ورزش هرمزگان وجود ندارد! سکوت در برابر زیر سوال رفتن ورزش استان و تخریب جایگاه و وجه ورزش این دیار هیچ توجیهی نخواهد داشت.

 " فوتبال" یک رشته پر حاشیه ، جذاب، قابل توجه و پر مخاطب است بنابراین تاثیرات مثبت آن فراوان و بیشتر از آن در صورت منفی بودن مخرب خواهد بود. این اتفاق بسیار ناخوشایند سالها در گود ورزش این استان رخ می‌داد اما در سال جاری به اوج رسیده است. بعضی افراد، دانسته یا ندانسته و به عمد یا سهو با کارهای غیر ورزشی که در این وادی مقدس انجام می‌دهند حیثیت ارزشمند و سابقه دیرینه ورزش ما را بر باد شرطه می‌دهند. مسوولان هم فقط ظاهرا اسمشان مسوول است و گرنه نه دلی دارند که بسوزد و نه در صورت داشتن دل می‌سوزانند بعد هم در بی‌توجهی خودشان همه را مقصر می‌دانند. آقایان مسوول توجه داشته باشید که رسانه‌ها جهت کمک به شما خبر رسانی می‌کنند برای اطلاع و اقدام به موقع شما به آب و آتش می‌زنند و گرنه سری که درد ندارد را به قول معروف نباید دستمال بست  و لیکن به هر حال رسانه‌ها تا حدودی رسالت خود را انجام می‌دهند و بارها سهل انگاری و مشکلاتی که برخی ها بوجود آورده‌اند را انعکاس داده‌اند اما گوش‌های شنوا فقط حرف‌های خودشان را می‌شنوند. بگذارید با طرح یک نمونه موضوع را شفاف تر بیان کنیم . لابد از نابسامانی تیم فوتبال منطقه ویژه تا حدودی مطلع هستید . دو مربی ، دو تیم جداگانه و یک عالمه حاشیه با یک امتیاز ، مدعی حضور در لیگ دسته دو کشور هستند .

مشکلی که مدیر عامل این باشگاه با بی‌تجربگی و عدم دلسوزی‌اش بوجود آورده ، یک چهره غیر ورزشی و غیر ماندگار که هیچ عرقی به ورزش هرمزگان ندارد زیرا اگر مسوولیت پذیر بود آبروی چندین و چند ساله ورزش یک شرکت بزرگ ، یک شهر و استان را نزد فروشگاههای ورزشی، هتل‌داران ، راننده اتوبوس، بازیکنان شهرستانی، مربیان  ودیگر باشگاهها، فدراسیون و ... مثل آب خوردن برباد نمی‌داد. بازیکن شهرستانی چه گناهی دارد که از مهمانسرا اخراج شود. دو روز بدون غذا بماند و به آن بی‌حرمتی شود. بازیکن بومی چه اشتباهی مرتکب شده که مورد تمسخر و اهانت قرار بگیرد؟ چرا مسوول هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان یکبار از مربی ،‌ بازیکنان ، سرپرست و مدیر عامل این باشگاه نپرسیدند این رسانه‌ها چه می‌نویسند؟ این افرادی که در استان این مشکلات و گرفتاری ها را متحمل می‌شوند چه فکر و برداشتی نسبت به فرهنگ و پیشینه مردمان خونگرم هرمزگان خواهند کرد؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که این مشکلاتی که این آقای مدیر عامل بوجود آورده چه تبعات مخربی برای ورزش استان دارد؟ مگر هرمزگان و کشور چند عباس سرخاب دارد که با شخصیت آن بازی شود؟ اصلا اگر هزاران سرخاب هم داشته باشد آیا درست است که با یک پیشکسوت و افتخار آفرین اینگونه برخورد گردد. چرا باید یک آقای غیر متخصص و غیر بومی در یک تیم و باشگاه هرمزگانی مسوولیت کلیدی داشته باشد در حالیکه یک استان پهناور عاشق و دلسوخته ورزش هستند و از طرفی آقایان مسوول غیر ماندگار هیچ پرونده ورزشی ندارد؟ درد دلهای مردم زیاد است و برای درمانش مجبورند که دست به دامان رسانه ها شوند.

آقایان مسوول محترمی که فقط از مسوولیت اسمش را فعلا یدک می‌کشید لطفا برای رهایی فوتبال هرمزگان از این مخمصه فقط متاسف نباشید اندکی آستین‌ها را با جدیت بالا بزنید!

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها