مدیر کل شیلات در دیدار هیئت رئیسه اتحادیه تولید و تجارت آبزیان تاکیدکرد:

استان هرمزگان قطب تولید و تجارت آبزیان کشور



صبح ساحل ، اقتصادی - مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با جمعی از هیئت رئیسه اتحادیه تولید و تجارت آبزیان با اشاده به اهمیت تولید وتجارت آبزیان ، حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان آبزیان را از اهم برنامه های شیلات هرمزگان خواند.

محسن یکتاپور با اشاره به نقش ویژه صادرکنندگان و تولید کنندگان آبزیان در تکمیل چرخه این صنعت گفت: بدون شک جایگاه ویژه ای برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان آبزیان دیده شده است که تحقق کامل آن نیازمند حمایت مسئولین ملی و استانی است.

وی با اشاره به ظرفیت استان هرمزگان در صنعت تکثیر و پرورش آبزیان،پرورش ماهی در دریا،صید پایدار و اصولی و ... همچنین با دسترسی به آب های بین المللی و برخورداری از جزیره های ۱۴گانه گفت: این مهم ظرفیت های منحصر به فردی در تولید وتجارت آبزیان برای استان هرمزگان رقم زده است که این استان را به قطب تولید و تجارت آبزیان بدل کرده است.

مدیر کل شیلات هرمزگان تاکید بر حمایت از بخش خصوصی،تقویت بخش خصوصی با توان رقابتی،ممانعت از خروج آبزیان از مبادی غیر رسمی،تسهیل و رفع موانع صادرکنندگان و تولیدکنندگان و  آبزی پروران و ... از اهم مباحث مطروح در این جلسه خواند.گفتنی است استان هرمزگان رتبه اول تولیدات شیلاتی و صادرات آبزیان را در سال گذشته به خود اختصاص داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها