مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی

فولاد هرمزگان در بحث ورزش کارگری حمایت‌های زیادی انجام داده است



صبح ساحل ، ورزشی -مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم استقبال از قهرمان فوتسال کارگری کشور در فرودگاه بندرعباس گفت: خیلی خوشحال هستیم که تیم فوتسال فولاد هرمزگان نماینده استان به عنوان نماینده کارگری استان امسال موفق شده در مسابقات سراسری کارگری کشور به عنوان قهرمان این مسابقات شناخته شود و این جای بسیار خوشحالی است که ما در این رشته در سطح کشور این مقام را کسب می‌کنیم.

  وی بیان داشت: ورزش کارگری در استان هرمزگان، وضعیت مناسبی دارد و علیرغم همه مشکلات و کمبودهایی که  وجود دارد خوشبختانه  هرمزگان جایگاه خوبی در کشور دارد.

مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ادامه داد: جا دارد تشکر کنیم از مدیران بنگاه‌های اقتصادی به‌ویژه فولاد هرمزگان که کمک زیادی به ورزش کارگری کرده و در حال حاضر هم موفقیت بسیار بزرگی نصیب جامعه کارگری استان کرده است و این نشان می‌دهد که شرکت فولاد در بحث ورزش کارگری حمایت‌های زیادی انجام و سرمایه‌گذاری خوبی کرده است و از سایر مدیران بنگاه‌های اقتصادی هم انتظار داریم که این مسؤولیت اجتماعی خودشان را در رابطه با ورزش کارگری بپذیرند و به ورزش کارگری کمک کنند تا به آن سطحی که شایسته کارگران استان هست برسیم.

سلیمی با بیان این‌که جز فوتسال در والیبال ساحلی هم همواره به عنوان رتبه برتر کشور هستیم و هرساله هم میزبان مسابقات والیبال کشور در شهر بندرخمیر هستیم، تصریح‌کرد: علاوه بر آن در سال گذشته در رشته‌های شنا، دارت و شطرنج و چند رشته دیگر توانستیم موفقیت‌های خوب کشوری در بخش کارگری بدست بیاوریم که این جای بسیار تقدیر و تشکر را دارد.

سلیمی تاکید کرد: اگر بنگاه‌های اقتصادی هزینه‌های ورزشی خودشان را توسعه و افزایش دهند و بتوانند در زمینه ورزش کارگری هزینه کنند می‌توانند هزینه‌های ورزشی خودشان را به موجب قانون در تخفیف‌های مالیاتی محاسبه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به این‌که در استان هرمزگان تنها یک مجموعه ورزشی کارگری در مرکز استان وجود دارد که نسبتا کامل است و مورد بهره‌برداری کارگران بندرعباس قرار می‌گیرد تصریح‌کرد: دو مجموعه کارگری هم نیمه‌کاره در شرق و غرب استان در حال احداث است که چندین سال است به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است. 

زنگنه مدیر منابع انسانی شرکت فولاد  با اشاره به موفقیت تیم فوتسال شرکت فولاد در مسابقات کارگری کشور گفت: بابت این پیروزی به خود می‌بالیم و تبریک عرض می‌کنم خدمت مدیرعامل شرکت فولاد و همه همکاران که این موفقیت حاصل زحمات این عزیزان بوده است.

وی در مورد فعالیت شرکت فولاد در ورزش حرفه‌ای  یادآور شد: فعلا شرکت در حال سرمایه گذاری بر روی ورزش کارگری است و شاید در آینده به ورزش حرفه‌ای نیز ورود کند اما فعلا قصد ورود به ورزش حرفه‌ای را نداریم، هرچند این شرکت در رشته‌های مختلف در سطح کشور فعالیت می‌کند. 

  هوشیار مسؤول ورزش شرکت فولادگفت: تیم فوتسال فولاد هرمزگان  سابقه دیرینه ای  در کسب عناوین در میادین مختلف داردو با توجه به این‌که این مسابقات توسط اداره کار و به نمایندگی هیات فوتبال بندرعباس برگزار شد از بین تیم‌های شرکت کننده تیم فولاد هرمزگان به عنوان تیم قهرمان انتخاب شد که پس از انتخاب‌شان به مسابقات کشوری که در شهرانزلی برگزار می‌شد اعزام شدند.

هوشیار با اشاره به این‌که فولاد هرمزگان در دو مقوله در ورزش فعالیت می‌کند، تصریح‌کرد: بخشی مربوط به خانواده‌های کارکنان است که قراردادهایی با اماکن ورزشی سطح شهر بندرعباس منعقد می‌کنیم تا خانواده کارکنان فولاد بتوانند از این اماکن استفاده کنند. بخشی دیگر مربوط به ورزش کارگری است که حدود 15 تیم کارگری شرکت فولاد فعالیت می‌کنند که سرآمد همه این تیم‌ها فوتسال است.

محمدحمزپور مربی تیم فوتسال شرکت فولاد هرمزگان خاطر نشان‌کرد: مسابقات که در آن شرکت کردیم  کارگری کشوری بود که هر سال به صورت کشوری برگزار می‌شود.

محمد حمزه‌پور ادامه داد: تیم بندرعباس در گروه چهار با تیم‌های خراسان و لرستان هم گروه شد و در دوره حذفی، تیم البرز شکست دادیم با آذربایجان و در فینال با تیم لرستان مسابقه دادیم که با نتیجه صفر بر یک تیم لرستان را شکست دادیم .وی تصریح‌کرد: پناسیل فوتسال هرمزگان در سطح خوبی است و همیشه حرفی برای گفتن دارند در تاریخ ۲۰ آذر مسابقات ایمیدرو که بین کل صنایع کشوری برگزار می‌شود که این مسابقات به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

دو سال پیا پی به‌عنوان نائب قهرمان تیم‌های کارگری بوده‌ایم و امیدواریم که امسال هم به‌عنوان تیم قهرمان جام قهرمانی را کسب کنیم.

کامبیز حمزه‌پو ر مدیر فنی تیم فوتسال شرکت فولاد در این مراسم گفت: در مسابقات کارگری کشوری که فولاد هرمزگان نماینده استان در این مسابقات بود تیم‌های قدرتمندی حضور داشتند که از بازیکنان ملی سود می‌بردند و بعضی دیگر از تیم‌ها از بازیکنان لیگ یک و دو نیز استفاده می‌کردند.

کامبیز حمزه‌پور ادامه داد: سطح مسابقات بسیار بالا بود هرچند ما سال‌های گذشته هم این تجربه را داشتیم.نماینده اداره‌کار در این مسابقات خاطرنشان‌کرد: امسال بازیکنان شرایط خوبی داشتند و تمرینات هم با نظم و انضباط خاصی برگزار شد و در طول مسابقه هم با همدلی که داشتند سعی کردند با تمرکز قهرمان این دوره از مسابقات شوند.

وی با اشاره به این‌که فولاد هرمزگان خوشبختانه در بحث ورزش کارگری توجه ویژه‌ای دارد، گفت: هم در بحث اعزام و هم در تدارکات تیم، بهترین شرایط را مهیا کرده و قطعا این قهرمانی، وظیفه شرکت فولاد را سنگین‌تر می‌کند .

وی ادامه داد: فولاد هرمزگان در رشته‌های فوتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بسکتبال بانوان، والیبال، دوچرخه سواری به صورت ویژه‌ای فعالیت دارد که حتی فوتبال ساحلی هم یکی از رشته‌هایی است که شرکت فولاد روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها