سرمربی شهرداری بندرعباس:

اعتراضی در کار نبوده است



صبح ساحل ، ورزشی - سرمربی شهرداری بندرعباس در باره  عملکرد تیم شهرداری در نیم فصل اول گفت: ما در اوایل لیگ به دلیل این که در بدنسازی بودیم خوب نبودیم ولی آرام آرام بهتر شدیم و از سویی متاسفانه بادو سه  بازیکن مصدوم روبرو شدیم.

آرش برهانی بیان داشت:  دو بازیکن کلیدی در خط دفاع را از دست داده‌ایم  و هرچند از بازی‌ها گذشت مصدومیت‌ها نیز بیشتر ‌شد.

وی بیان کرد:  در خط هافبک نیز دو بازیکن تاثیرگذار از دست دادیم ولی با این وجود در بندرعباس نتایج خوبی گرفتیم و بازی‌های بیرون از خانه چندان خوب نبودیم که باید برای نیم فصل دوم یک برنامه‌ریزی بهتری انجام بدهیم تا این که بتوانیم بیرون از خانه هم بهتر کار کنیم و عملکرد مناسب‌تری داشته باشیم و امیدوار به صعود باشیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس  اظهار داشت:  تاکنون  نتوانستیم بازیکنی برای نیم فصل دوم جذب کنیم و  اگر مشکلات  برطرف شود بازیکنان مد نظر را انتخاب کرده‌ایم و آن ها را جذب خواهیم کرد .

 وی گفت: مشکلات ما تنها مشکل مالی نیست و مشکلات دیگری هم هست که طبیعی است و یقینا  برای تیم‌های لیگ برتری هم اتفاق می‌افتد و این   مشکلات درون خانواده  است و به زودی حل می شود.

وی در مورد اعتصاب چند روز گذشته برخی از بازیکنان تیمش هم گفت: اعتصابی در کار نبوده است و من به آنها استراحت داده بودم.

بازیکنان هستند که بیشتر در این فصل بازی کردند و بازیکنان غیربومی هستند که در مسافرت بودند و چند روزی استراحت می‌کنند و هر موقع ببینم شرایط بدنی آن ها برای تمرین مناسب باشد به تمرین برخواهند‌گشت.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان اظهار داشت: ما یک برنامه داریم که اگر طبق این برنامه پیش برویم  می‌توانیم برای صعود امیدوار باشیم .

وی گفت : الان  زمان طلایی است که نباید از دست بدهیم و اگر از این زمان به درستی استفاده کنیم صد در صد  صعود خواهیم کرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها