فوتسال سازمان جهاد کشاورزی کشور؛

«هرمزگان»بر سکوی قهرمانی ایستـاد



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی:  مسابقات فوتسال سازمان های جهاد کشاورزی منطقه شش کشور  با شرکت پنج تیم به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

 مسابقات فوتسال سازمان های جهاد کشاورزی منطقه شش کشور با حضور تیم‌های هرمزگان ،جنوب کرمان ،کرمان ، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

 این مسابقات به صورت دوره ای و در سطح بالایی به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. در پایان این مسابقات  تیم هرمزگان با ۱۰ امتیاز اول شد.

  در این رقابت ها  مهدی اباذری از تیم سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با ۷ گل زده اقای گل این دوره از مسابقات شناخته شد. در این مسابقات تیم جنوب کرمان(جیرفت) با ۸ امتیاز دوم شد و تیم کرمان با ۷ امتیاز در مکان سوم ایستاد.

هرمزگان در بازی برابر کرمان  ۷ بر یک به برتری رسید. خراسان جنوبی را به سه گل شکست داد. با تیم  جیرفت دو - دو  مساوی کرد و سیستان و بلوچستان را سه بر یک شکست داد.

برای  تیم هرمزگان مهدی اباذری،حسن سالاری،محمد پورعلی،یونس سالاری،امید سرودی،محمد برخفچی، مجید کمالی و حسن خیری با هدایت   علی زاهدی و سرپرستی  غلامرضا مریدی بازی کردند.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها