معاون توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان:

جزیره هرمز استعداد میزبانی مسابقات بین المللی ورزش های آبی را دارد



به گزارش صبح ساحل ، «محمدرضا داورزنی»، معاون توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جزیره هرمز، بازدید از جاذبه های گردشگری منحصر بفرد و بررسی امکانات و زیرساخت های این جزیره به منظور فراهم کردن زمینه ای برای برگزاری مسابقات مختلف کشوری در رشته های ورزشی مرتبط با آب را از اهداف سفر خود را به جزیره هرمز برشمرد.

 وی ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان و بخشدار هرمز به دلیل تلاش برای فراهم نمودن زیرساخت های اولیه در جزیره، اظهار کرد: مهیا سازی زیرساخت های لازم در جزیره هزار رنگ هرمز نیازمند مساعدت بیشتر و تقویت وضعیت کنونی است تا جزیره بتواند به سطحی قابل قبول برسد که از مسابقات کشوری میزبانی کند.

 معاون توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین با اشاره  به جاذبه های گردشگری منحصر بفرد و فوق العاده زیبا و تحسین برانگیز جزیره هرمز، تصریح کرد: یکی از اهداف وزرات ورزش وجوانان، توسعه و رونق  گردشگری ورزشی در این جزیره است.

 وی به سواحل بکر وزیبای  جزیره هرمز بیان اشاره کرد و گفت: جزیره هرمز از استعداد لازم برای میزبانی از مسابقات بین ورزش های آبی در سطح ملی و حتی بین المللی برخوردار است.

 داورزنی با اشاره به بازدید خود از اماکن ورزشی جزیره نیز عنوان کرد: دراین بازدید دو موضوع مورد توجه قرار گرفت، یکی میزبانی و برگزاری مسابقات برخی از رشته های ورزش های آبی و ایجاد شور و نشاط در بین اهالی جزیره و دوم اینکه بتوانیم کمکی به توسعه زیرساخت های این جزیره کنیم.

 معاون توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به فضاهای ورزشی این جزیره اشاره و بیان کرد: امکانات خوبی مانند زمین چمن مصنوعی، سالن های ورزشی و امکانات ساحلی وجود دارد که جزیره نشینان می توانند ازاین امکانات استفاده کنند.

 وی تاکید کرد: شرایط بهتری باید فراهم شود تا این جزیره بتواند از برگزاری مسابقات رشته های مختلف ورزشی میزبانی کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها