حرکت میلیونهاتن از عاشقان شهادت و مقاومت به سوی دانشگاه تهران



 میلیونها تن از عاشقان و مشتاقان شهادت، مقاومت و ایثار هم اکنون با هدف شرکت در تشییع پیکر مطهر شهیدان مقاومت از جمله شهیدان سردار سلیمانی و ابومهندس و اقامه نماز بر آنان به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای با شوق به سمت دانشگاه تهران در حرکتند.

به گزارش صبح ساحل، اقشار مختلف مردم از بامداد امروز دوشنبه از اقصی نقاط پایتخت، شهرستان های استان تهران و شهرهای اطراف با اشتیاق ولی با دلی غمزده و چشمانی اشکبار به سمت دانشگاه تهران که امروز معیادگاه عاشقان و شیفتگان مردان خدا است در حرکت هستند.

به رغم محدودیت های ترافیکی گسترده که تا شعاع چند کیلومتری اطراف دانشگاه ایجاد شده است مرد و زن و پیر و جوان از کیلومترها اطراف دانشگاه تهران به سمت آن در حال حرکت هستند و در طول مسیر نیز دست نوشته هایی در دست داشته و در گروه های کوچک با سردادن شعارهای حماسی به عزاداری می پردازند.دسته جات مردمی در حین حرکت به سمت دانشگاه تهران شعار «حیدر حیدر» ، «یاحسین» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر می دهند.

زن و مرد، پیر و جوان، دانشجو و کودک و حتی مادران باردار نیز در بین صفوف جمعیت دیده می شوند و همگی با چهره های محزون فریاد «انتقام سخت» سر می دهند.

در بین جمیعت حضور جوانان مشهود است که بسیاری از آنان از ساعات اولیه صبح خود را به خیابان آزادی رسانده اند.

خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های جمعی داخلی و خارجی در مسیر های منتهی به دانشگاه تهران حضور پررنگ دارند و بسیاری از آنان مشارکت مردم را کم سابقه و بی نظیر توصیف می کنند.

قرار است تا ساعتی دیگر نماز میت با حضور رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمانش اقامه شود و سپس پیکر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی مشایعت می شود تا از آنجا  به قم انتقال یابد.

منبع: ایرنا

حرکت میلیونهاتن از عاشقان شهادت و مقاومت به سوی دانشگاه تهران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها