اخبار داغ والیبال هرمزگان



صبح ساحل، ورزشی _ هیات والیبال، هیات ورزشی برتر استان شد

هیات والیبال استان هرمزگان به عنوان هیات ورزشی برتر استان انتخاب و تقدیر شد.

هر ساله بنا بر ارزیابی هایی که در حوزه های مختلف هیات ها صورت می پذیرد هیات هایی به عنوان هیات برتر از سوی اداره کل ورزش و جوانان معرفی گردیدند که امسال هم مطابق سال های گذشته هیات والیبال استان به عنوان هیات برتر انتخاب و از سوی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان لوح تقدیر به فریدون الهامی رئیس هیات در سمینار مشترک رؤسای هیات ها  و رؤسای ادارات ورزش و جوانان اهدا و از زحمات این هیات تقدیر به عمل آوردند.

چهار بازیکن هرمزگانی در اردوی تیم ملی ساحلی

چهار بازیکن والیبال ساحلی هرمزگان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت گردیدند.

احمد دریانورد، سعید کمالی، محمدامین شنبه زاده و محمدرضا شبیری که در مسابقات جوانان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی مورد تایید کادر فنی قرار گرفته بودند به اردوی این تیم در بندرعباس دعوت گردیده اند.

این اردو به مدت 7 روز با حضور 4 بازیکن هرمزگانی و 4 بازیکن از استان گلستان به نام های بهنام توکلی، کامبیز کلته، عبدا... ایزدی و رسول خواجه زیر نظر عظیم جزیده سرمربی تیم جوانان و 2 مربی هرمزگانی،  فرزان سلطانی و پوریا پورصادقی به سرپرستی معین الدین بندری برگزار می شود.

 بندری سرپرست تیم ملی جوانان ساحلی شد

سرپرست اردوی تیم ملی جوانان ساحلی ایران منصوب شد. طی حکمی از سوی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال معین الدین بندری که یکی از زحمت کشان و فعالان عرصه والیبال ساحلی استان هرمزگان است؛ به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان ساحلی که اردوی آن از تاریخ 16 لغایت 23 اردیبهشت در بندرعباس برگزار می گردد منصوب نمودند.

وی سابقه چندین دوره سرپرستی تیم های استان را هم در سوابق اجرایی خود دارد.

 مربیان هرمزگانی در تیم ملی ساحلی جوانان

فرزان سلطانی و پوریا پورصادقی دو مربی بین المللی والیبال ساحلی از سوی کمیته ساحلی فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی جوانان در کنار عظیم جزیده سرمربی این تیم جهت اردوی که دربندرعباس  برگزار می شود منصوب گردیده اند.

این اردو به میزبانی هیات والیبال استان در زمین والیبال ساحلی پارک جهانگردی برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها