آخرین فرصت برای انتقال بنکداران بندرعباس تا پایان مرداد ماه



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در دهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس عنوان کرد: از اول شهریور ماه وجود هرگونه مواد غذایی در انبارهای خیابان‌های بهادر و شریعتی بعنوان احتکار به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

 

به گزارش صبح ساحل، خلیل قاسمی با اشاره به تعیین و تکلیف واحدهای عمده فروشان و انتقال 70 درصد عمده فروشان به مجتمع بنکداران در جاده راه آهن با گلایه از 30 درصد باقیمانده که تاکنون نسبت به انتقال خود اقدام نکرده اند، گفت: این افراد تا اول شهریور ماه فرصت دارند نسبت به انتقال مواد غذایی موجود در انبارها به مجتمع بنکداران اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بازرسان این سازمان از روز شنبه اول شهریور ماه در صورت مشاهده هرگونه مواد غذایی در انبارهای خیابان های بهادر و شریعتی به عنوان احتکار جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی   می کنند.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پی درخواست افزایش دستمزد اتحادیه‌های آرایشگران زنانه، درب و پنجره‌سازی و کابینت کاران، اظهار کرد: یکی از موارد مهم در مصوب کردن افزایش هزینه دستمزد، نظارت بر قیمت‌های مصوب است که اتحادیه ها و بازرسان باید با قاطعیت به این مسائل توجه و برخورد کنند.

قاسمی همچنین به آموزش نیروهای کار جدید اشاره کرد و افزود: آموزش نیروهای کار جدید باید جزء اولویت های اتحادیه های فنی و تولیدی باشد و کمیسیون آموزش اتاق اصناف با همکاری اتحادیه ها باید بصورت کاربردی و تخصصی نیروها را در صنف های فنی و تولیدی آموزش دهند تا نیازمند نیروی کار از استان‌های همجوار نباشیم.

منبع:ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها