اجرای طرح «نذر سلامت» در هرمزگان



مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان بابیان اینکه در ۶۳ هیئت استان میزبان طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال است، گفت: این طرح با حضور ۳۱۵ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مختار سلحشور ظهر امروز در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به اهداف والای جمعیت هلال احمر در راستای آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با منش انسان دوستانه حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویـروس همه‌گیر کرونا، این جمعیت به‌منظور انسـجام‌بخشـی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات مذهبی محرم، اقدام به اجرای «طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» در ۶۳ هیات استان نموده است.

وی گفت: در این طرح  ۳۱۵ نفر از اعضـاء کانون‌های جوانان هلال احمر در قالب گروه‌های ۵نفره با هماهنگی مسؤولین هیات مذهبی در مراسمات مذهبی نسبت به تسهیل روند اجرای پروتکـل‌هـای بهداشـتی ستاد مبارزه با کرونا در بین عزادران اقدام می‌نمایند.

سلحشور اهداف این طرح را انسجام‌بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات مذهبی ماه محرم، آشناسازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال احمر برشمرد.

وی ادامه داد: همکاری در نشانه‌گذاری برای تعیین فواصل استقرار عزاداران، ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از هر برنامه، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله 2 متری، ضدعفونی نمودن دست‌های عزاداران، کنترل پوشش ماسک عزاداران، راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک داخل هیات، ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه توسط اعضای توانمند و آموزش دیده انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان هرمزگان تصریح کرد: طرح خادمان حسینی هلال از ۳۰ مرداد ماه در حال اجراست که تا ۱۱ شهریور ادامه دارد.

سلحشور در پایان خاطرنشان ساخت: بی‌تردید حفظ سلامت مردم، خصوصا عزاداران حسینی( ع) خط قرمز جمعیت هلال احمر خواهد بود تا عزاداران در صحت و سلامت کامل از فیوضات این شب‌های عزیز بهره‌مند شوند.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها