برای بازگشایی مدارس فوتبال در هرمزگان

مدیران مدارس فوتبال دست به دامن استاندار شدند



تعطیلی مدارس فوتبال در استان هرمرگان ۷ ماهه شد.

 

به گزارش صبح ساحل، در پی تعطیلی هفت ماهه مدارس فوتبال برخی از مدیران این مدراس با نوشتن نامه ای به استاندار هرمزگان درخواست بررسی این موضوع را دارند. به گفته  مدیران مدارس فوتبال تعطیلی این مدارس مشکلات اقتصادی زیادی را به اکثر مدارس فوتبال وارد کرده است .
متن نامه تعدادی از مدیران مدارس فوتبال به استاندار هرمزگان بدین شرح می باشد.
جناب آقای همتی
استاندار محترم هرمزگان
با سلام
همانطور که مستحضرید قریب به ۷ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد و این بیماری فعالیت تمامی رشته های ورزشی به خصوص ورزش فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داده است. در این استان نیز بر خلاف دستورالعمل فدراسیون فوتبال متاسفانه هنوز بازگشایی های این رشته ورزشی انجام نشده و بیش از هفت ماه است که این باشگاه ها و مدارس فوتبال تعطیل می باشند درحالی که در تمامی استان های کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی از خردادماه گذشته تمرینات مدارس فوتبال آغاز شده و کودکان و نوجوانان به ورزش می پردازند. (مدارس فوتبال پرسپولیس، کیا، ساینا و ...) این تعویق هفت ماهه باعث شده مدیران مدارس فوتبال و باشگاه های فوتبال با ضررهای مالی هنگفتی مواجهه شوند، به طوری که بیش از صدها مربی رشته فوتبال در این بازه زمانی شغل خود را از دست داده اند و باشگاه داران به علت فصل گرما و وجود شرجی فراوان دارای فرسودگی شدید شده اند.
متاسفانه برخی از مسئولین ورزشی در این شرایط به فکر حفظ میزشان و برخی دیگر به فکر یارکشی انتخاباتی برای تصدی کرسی این هیات ورزشی پرطرفدار می باشند که چند صباحی دیگر این انتخابات در استان برگزار می شود.
لذا بانیان این رشته ورزشی عاجز و درمانده به شما پناه آورده اند. حال با توجه به مشکلات مطرح شده و دستور حضرتعالی مبنی بر بازگشایی تمامی صنوف (البته با رعایت پروتکل های بهداشتی) خواهشمند است دستور فرماید طبق دستورالعمل فداراسیون فوتبال مدارس فوتبال این استان همانند دیگر استان ها بازگشایی شود تا شاهد بازگشت شور و نشاط در جامعه الخصوص کودکان و نوجوانان باشیم.
جمعی از مدیران باشگاه ها و مدارس فوتبال استان هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها