وزارت اطلاعات:

شبکه سازمان یافته‌ای از دلالان و سوداگران دارویی کرونا شناسایی و دستگیر شدند



وزارت اطلاعات از شبکه سازمان یافته‌ای از دلالان و سوداگران دارویی که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان اقدام به تهیه و فروش داروهای درمان کرونا می‌کردند، شناسایی و دستگیر کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، شبکه سازمان یافته ای از دلالان و سوداگران دارویی که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی بهداشت و درمان اقدام به تهیه و فروش داروهای مورد استفاده در دوره درمان کرونا می‌نمودند، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)،شناسایی و دستگیر شدند.

عده ای از سوداگران و دلالان دارویی با همدستی تعداد معدودی از پرسنل متخلف مراکز درمانی، داروهای مورد استفاده در درمان کرونا را که به صورت سهمیه ای در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گرفت؛ با هدف کسب سود نا مشروع خارج و با قیمت‌ های گزاف به خانواده های بیماران به فروش می رساندند.

با توجه به اینکه برخی از اقلام دارویی به صورت غیرقانونی وارد شده اند احتمال تقلبی بودن آن ها بالاست و به همین منظور تایید سلامت داروها توسط نهادهای تخصصی ذیربط در دست بررسی است.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلیه سوداگران عرصه دارو و درمان و انتشار دهندگان اخبار جعلی و کذب در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی، اعلام کرد؛ هرگونه سودجویی و دلالی در این عرصه به شدت برخورد خواهد نمود.

گفتی است که چندی پیش  فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 5 متهم به جرم قاچاق و فروش داروی تقلبی کرونا گفت: متهمان تاکنون 52 عدد از این آمپولها را هر کدام به مبلغ 450 میلیون ریال به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخته و مبلغی بالغ بر 23 میلیارد و 400 میلیون ریال  به این بهانه از آنها کلاهبرداری کردند همچنین تاکنون 6 نفر از مصرف‌کنندگان این داروهای تقلبی در استان تهران که به بیماری کرونا مبتلا بودند، جان باخته‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها