لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان در بازی نفس گیر مقابل درسا لارستان به برتری دست یافت



مسابقات روز چهارم گروه ششم‌ لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل، مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گروه ششم از پنجم مهرماه  به میزبانی باشگاه آیندگان در سالن فجر بندرعباس آغاز شده است.

در این پیکارها تیم آیندگان هرمزگان میزبان مسابقات با تیم های کورش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان، ایثار جیرفت و مس رفسنجان هم گروه است.

گفتنی است که این مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهند کرد.

دوازده تیم حاضر در مرحله دوم مسابقات در دو گروه شش تیمی و به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار خواهند کرد که در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به مسابقات لیگ یک فوتسال کشور در فصل جدید صعود خواهند کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا همه مسابقات  بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

در بازی نخست روز چهارم این مسابقات و از ساعت ۱۴  تیم مس رفسنجان به مصاف کورش کبیر زابل رفت .

این بازی در پایان با نتيجه پنج برسه به سود مس رفنسجان به پايان رسيد تا مس رفنسجان هم با ۹ امتیاز مدعی صعود به دور بعدی باشد.

برای مس رفسنجان محمد فخرایی  ، مسعود جعفری، مهدی توكلی ، حجت محمدی و جعفر خدری ( گل به خودی) و سه گل تیم کورش کبیر را امين حسينی (گل به خودی) ، مصطفي كيخا و محمد علی ظابطی به ثمر رساندند. 

در بازی دوم روز چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور دو تیم چابک شیراز و ایثار حیرفت با هم به رقابت پرداختند. این بازی در پایان سه بر دو به سود تیم شیرازی به پایان رسید تا زرد پوشان حکم صعود به مرحله بعدی را یک روز قبل از پایان مسابقات گرفته باشند. در این بازی مصطفی  رحمانی راد  زاد دوبار و  حسن هاشمی برای چابک و  مرتضی مظفری و رامين رئيسی برای ایثارجیرفت گلزنی کردند.

بازی سوم روز چهارم این رقابت ها بین تیم های آیندگان هرمزگان و درسا لارستان برگزار شد.

آیندگان پس از دو پیروز در بازی سوم خود مقابل چابک شیراز از مدعیان صعود به مرحله بعدی مساوی کرد و بازی امروزش از حساسیتی بیشتری برخوردار بود.

در نیمه نخست آیندگان برای رسیدن گل بی تابی زیادی کرد تا این که حسین رحيمی در دقیقه ۱۶ دروازه تیم درسا لارستان را باز کرد. بازی در این نیمه رو به پایان بود که روی یک غافلگیری دروازه قرمز پوشان آیندگان توسط مرتضی هدایتی باز شد و نیمه نخست دو تیم با تساوی به رختکن رفتتد.

در نیمه دوم بازی نفسگیری از دو تیم شاهد بودیم و شاهد پنج گل از دو تیم بودیم. در ابتدا این آيندگان بود که به گل دوم دست یافت و حسن سپهری برای بار دوم قفل دروازه درسا لارستان را باز کرد. این برتری آیندگان هم زیاد دوام نیاورد و بازیکنان درسا گل مساوی را زدند.

در ادامه بازی این بار تیم درسا لارستان از آیندگان پیش اقتاد اما شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان خیلی زود گل مساوی را توسط نوید آذری به ثمر رساندند ونوید بعد از سه دیدار و در حساس ترین بازی پایش به گل باز شد. فشار حملات تیم آیندگان هرلحظه بیشتر می شود تا این که این آرمان پرواز گل چهارم وپیروزی بخش آیندگان را به ثمر رساند . این دیدار در پایان با نتیجه چهار بر سه به سود قرمز پوشان آیندگان به پایان رسید .

در این بازی برای تیم آیندگان مهرداد خانه داری، حمید بیک، نوید آذری، سینا بخشی، رضا سالاری،  آرمان پرواز، حسین رحیمی،  امیر حسین اقتداری، سعید اقتداری،  محمد بازیار، حسن سپهری و حامد زرجام بازی کردند.

شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان آخرین بازی خود را  فردا  مقابل مس رفسنجان برگزار خواهند کرد.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها