ممنوعیت ارائه خدمات به مسافران و نصب چادر در بندر لنگه



فرماندار بندرلنگه گفت: نصب چادر و ارائه هر نوع خدمت به مسافران در سواحل و پارک‌های این شهرستان ممنوع است و شهرداران و دهیاران وظیفه نظارت بر اجرای صحیح این ممنوعیت را دارند.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته‌ی ایرنا، احمد شیبانی روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای بندرلنگه اظهار داشت: ورودهای شهرستان از امروز تا ۱۶  آبان توسط نیروی انتظامی، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی  هرمزگان کنترل و افراد تب سنجی می‌شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبان سرا ها، سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما،تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها تا ۲۴ آبان تعطیل هستند.

برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو، مدارس شبانه‌روزی، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها محل های عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی هم مشمول این تعطیلی هستند و فعالیت گروه‌های شغلی حساس به صورت دورکاری خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها