جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

200 تبلت بین دانش آموزان محروم توزیع می شود



جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در نشست خبری امروز گفت: 200 تبلت با استفاده از ظرفیت خیران برای توزیع میان دانش آموزان بی بضاعت  در هفته بسیج توزیع می گردد.

به گزارش صبح ساحل، صبح امروز نشست خبری به مناسبت هفته بسیج که از 30 آبان تا 6 آذرماه نام‌گذاری شده است، برگزار شد. «هدایت الله امیری»، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: در گام اول انقلاب بسیج توانست خطر بزرگی را از انقلاب دور کرده و روحیه ایثار و گذشت را به همه مظلومین عالم منتشر کند. بسیج بعد از انقلاب و جنگ در عرصه‌های مختلف حضور داشته و در گام دوم نیز قطعاً نقش خود را بیشتر و پررنگ‌تر ایفا کند. بسیج در طول 40 سال اخیر نشان داده که قادر است بسیاری از مشکلات و گره‌های کشور و مردم را با همتی جهادی باز کند و تجربه دوران دفاع مقدس برای بسیج یک سرمایه‌ بزرگ و گران‌بها بشمار می‌رود. وی روحیه ایثار و گذشت را توام با رفتار جهادی از خصیصه‌های مهم بسیج در سایه ولایت‌مداری به عنوان اصلی‌ترین ابزار و ویژگی‌های موفقیت این نیرو در عرصه‌های مختلف برشمرد و افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی نیز بسیج مصمم به ایفای نقش ویژه‌تری در این میدان است. وی ادامه داد: بسیج طلاب ما در روزهای سخت ابتدایی شیوع ویروس کرونا حضور مستمری در تدفین و تغسیل متوفیان داشت، امسال در هفته بسیج با شعار «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» در قالب قرارگاه‌های تحول محلات برنامه‌های مختلفی داریم. بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در این هفته برگزار می‌شود و با توجه به شرایط، عمده برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود. جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد:  برای نشان دادن دستاوردهای بسیج در گام دوم انقلاب، نمایشگاهی را تحت عنوان «دستاوردها و فعالیت‌های قرارگاه‌های تحول محلات» برپا می‌کنیم، نمایشگاه فیزیکی است اما بازدید از مجازی و از طریق پخش صداوسیما خواهد بود، هرروز از ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه این نمایشگاه برای مردم نمایش داده می‌شود.

  200 تبلت بین دانش آموزان محروم توزیع می شود

  

تقدیر از خانواده شهدای مدافع سلامت

سرهنگ امیری با اشاره به نقش ویژه قرارگاه تحول محلات در موضوع مقابله با شیوع کرونا، عنوان کرد: از ضدعفونی معابر و اماکن تا ساخت و توزیع ماسک و ساماندهی 80 کارگاه تولید ماسک با تولید دو میلیون ماسک تاکنون و توزیع بسته‌های معیشتی و سرکشی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا تنها بخشی از تلاش‌های قرارگاه‌های تحول محلات بوده است. وی عنوان کرد: 240 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در سطح استان توزیع شده است که در اختیار افراد آسیب‌دیده قرار گرفته که ارزش آن بالغ بر 73 میلیارد تومان است. جانشین سپاه امام سجاد هرمزگان از ویژه برنامه تقدیر از خانواده شهدای سلامت در هفته بسیج امسال و همین طور تجلیل از مدافعان سلامت توسط قرارگاه تحول محلات خبر داد و گفت: علاوه بر این پویش نذر خون پیشکسوتان جهاد و شهادت را نیز خواهیم داشت تا بتوانیم کمکی نیز به رفع کمبود خون داشته باشیم. وی از ارائه برنامه و خدمات بسیج‌های تخصصی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج یاد کرد و گفت: طرح ازدواج آسان جوانان را نیز امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بخشی از لوازم ازدواج جوانان را نیز مهیا کرده‌ایم تا آنها با توجه به شیوع کرونا با شرایط آسان‌تری زندگی خودشان را آغاز کنند.

کلاس مهربانی با توزیع محصولات لوازم‌التحریر و توزیع تبلت

سرهنگ امیری از آماده‌سازی 200 تبلت با استفاده از ظرفیت خیران برای توزیع میان افراد محروم جامعه برای جلوگیری از بازماندن دانش‌آموزان از تحصیل در هفته بسیج خبر داد و گفت: امسال هماهنگی ویژه‌ای با دستگاه‌های خدمت رسان برای برپایی میزهای خدمت هم خواهیم داشت و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، میزهای خدمتی نیز به پا خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها