آسفالت 7.2 کیلومتر از مسیر مهدی آباد بخش فین



در راستای بازدید آبان ماه معاون محترم وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از محورهای مواصلاتی استان و اجرای مصوبات این سفر یک روزه بیش از 7 کیلومتر از مسیر مهدی آباد بخش فین آسفالت شد.

 

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اعلام این خبر افزود: سفر یک روزه معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، دستاوردهای مثبتی داشته که سبب گشایش در بخش‌های مختلف و سرعت در اجرای پروژه های عملیاتی راههای  استان شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از مصوبات سفر معاون وزیر راه و شهرسازی، اتمام پروژه در حال اجرای مسير مهدي آباد بخش فين می باشد افزود: با تاکید جناب آقای حسن نیا، رسیدگی به پروژه مذکور به سرعت در دستور کار این اداره کل  قرار گرفت.

عابدینی افزود: مسیر مهدی آباد به طول 12 کیلومتر در محور مواصلاتی روئیدر-فین قرار دارد و هم اکنون بعد از گذشت کمتر از یک ماه از بازدید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دستور فوری ایشان جهت تسریع در اتمام این پروژه، 7 هزار و دویست متر از طول مسیر فوق با اعتبار 89 میلیارد ریال طبق قرارداد آسفالت شده است.

وی با اعلام اینکه تکمیل این مسیر باعث ارتباط منطقه زادمحمود و شهر فین به شهر روئیدر و در نهایت موجب اتصال به استان فارس می شود افزود: عملیات بهسازی محور مهدی آباد در قالب طرح ابرار در حال انجام است و با تلاش های همکاران پر تلاش در آینده نزدیک باقیمانده این مسیر نیز آسفالت خواهد شد و  به زودی مورد بهره برداری کاربران جاده ای قرار می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: در مسیر مذکور چهار روستا قرار دارد که علاوه بر برخورداری از نعمت راه آسفالته، موجب سهولت رفت و آمد 242 خانوار با جمعیت 830 نفرخواهد شد و با اتمام عملیات اجرایی آن در نهایت روستاهای تابعه به محور بندرعباس سیرجان و مرکز کشور متصل شده و شهر روئیدر نیز از بن بست خارج گردد.

یوسف عابدینی در پایان ضمن تشکر از توجه ویژه و نگاه مسئولانه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در توسعه شبکه راههای استان ابراز داشت: معاون وزیر راه و شهرسازی طی ماه گذشته با فاصله زمانی چند روزه، سه بار به استان هرمزگان سفر داشته و شخصاً وضعیت پروژه های در دست اقدام را بررسی نموده است که خدمات قابل توجهی برای مردم هرمزگان به همراه آورده، به طوری که ان شاالله شاهد توسعه و تسهیل ارتباطات و همچنین افزایش ایمنی، کیفیت  و بهسازی محورهای مواصلاتی هستیم.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها