درشهرآورد دوستانه فوتبال :

آلومینیوم المهدی سه بریک شهرداری بندرعباس راشکست داد



صبح ساحل، ورزشی _ در شهر آورد دوستانه فوتبال دو تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس به دیدار هم رفتند.

 

 این مسابقه با حضور 100هوادار دوتیم و با تماشاگران ویژه ای همچون عباس امینی زاده(شهردار بندرعباس)، عبدا... آبسواران و کیانوش جهانبخش(عضو شورای شهر بندرعباس)، جمشید رئیسی تختی(رئیس سابق شورای شهر بندرعباس)، مجتبی معین وزیری(معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس)، ارسطو جهانداری و محمدرضا سدید(مدیرعاملان باشگاه شهرداری بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان) برگزارشد.

 

محمدامین چرخنده سرمربی سفید پوشان شهرداری بندرعباس برای این دیدار از ترکیب محمد مرادی، سعید چاه جویی، رضا مسلم زاده، مکی شریفی، اصغر نصیری، عبدا... مبینی، احمد داوودی، توحیدغلامی، مرداد آوخ، مهدی ودادی و سعید فاطمی استفاده کرد. از سویی دیگر عباس سرخاب سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی از فرناندو سانتوس، میلاد احمدی مجد، محمدرضا پورمحمد، بابک پورغلامی، مرتضی هاشمی نژاد، حسین کاظمی، میثم مجیدی، میثم آقایی،علی مطوری، مهران فرصیات و مسلم فیروز آبادی  را با لباس های طوسی رنگ که البته به دلیل نداشتن شماره کار را اول برای داور مسابقه وبعد برای خبرنگاران حاضر در این مسابقه به شدت سخت کرده بود برای شروع بازی استفاده کرد.

 

 درنیمه اول بازی دوتیم بازی روانی انجام دادند ولی شهرداری موقعیت های گلزنی بیشتری داشت و می توانست حداقل سه گل به ثمر به رساند ولی مهاجمان این تیم بی دقت بودند ویکی پس از دیگری این موقعیت ها را از دست دادند تانیمه اول بدون گل به پایان برسد.

 

درنیمه دوم این شاگردان عباس سرخاب بودند که بر بازی مسلط شدند و با ورود بازیکنان سرعتی خود به زمین توانستند  نبض بازی را در دست بگیرند  و در پایان با نتیجه سه بر یک از سد شهردرای بندرعباس بگذرند.

 

 در این دیدار برای آلومینیوم هرمزگان میثم مجیدی، هادی دهقانی و علی لطفی و برای شهرداری بندرعباس امیرخلیفه اصل از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

 

پس از این مسابقه عباس سرخاب به خبرنگار صبح سا حل گفت : از هر لحاظ برای آغاز مسابقات لیگ یک آماده ایم و تنها در حال برطرف کردن مشکلات بدنی هستیم.

 

وی  افزود: تاکنون بیش از 8 بازی دوستانه را برگزار کرده و به شناخت کلی از بازیکنان خود رسیده ام و با تلاش کادرفنی توانسته ایم تدابیر فنی را به اجرا برسانیم.

 

سرمربی آلومینیوم  اظهار کرد: هنوز بازیکنان به فرم ایده آل بدنی نرسیده و در زمان باقی مانده تمامی تمرکز خود را در این راه خرج می کنیم تا بتوانیم در نخستین بازی خود بازی قابل قبولی را از تیم آلومینیوم شاهد باشیم.

 

عباس سرخاب  با بیان این که تا روز مسابقه برابر پاس همدان به آمادگی کامل می رسیم، اضافه کرد: با جذب بازیکنان مورد نظر و استفاده از بازیکنان باتجربه و جوان امیدوارم بتوانیم نماینده ای شایسته برای استان هرمزگان در مسابقات لیگ یک باشیم. وی  در خصوص پیروزی تیمش برابر شهرداری بندرعباس نیز تصریح کرد: نیمه اول گرما هوا باعث شد نتوانیم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم و در نیمه دوم با بهبود نسبی هوا بازیکنانم توانستند  نمایش بهتری از خود ارائه داده و بر بازی سوار شده و نتیجه لازم را کسب کنیم.  وی اظهارداشت :  باید تمرینات خود را با توجه به وضعیت آب و هوایی بندرعباس وفق داده و از شرایط موجود نهایت استفاده را ببریم. سرخاب سرمربی آلومینیوم  در پایان در خصوص بازی برابر پاس همدان در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول نیز گفت: خوشبختانه در هفته اول با قرعه اسرتاحت رو به رو شده و همین موضوع می تواند به ما کمک کند تا با ارزیابی کامل از حریفان به مصاف آن ها رفته و در بازی برابر پاس همدان به طور قطع برای پیروزی و شادی هواداران به میدان خواهیم رفت.

 

 محمد امین چرخنده سرمربی شهرداری بندرعباس که در چند دیداردوستانه تیمش موفق نبوده وشکست های پی در پی داشته است در پایان این شهر آورد دوستانه اظهار داشت : تاکنون در دیدارهای دوستانه به دنبال محک بازیکنان و انجام کارهای تاکتیکی بودیم که خوشبختانه در بازی های انجام شده توانستیم به اهداف خود دست پیدا کرده و با آمادگی کامل مسابقات لیگ یک را آغاز کنیم.

 

وی با بیان این که شهرداری بندرعباس از 15 بازیکن زیر 23 سال بهره می برد، اظهار کرد: بازیکنان جوان و با انگیزه ای در اختیار داریم که به فرصت کافی برای نمایش خود نیاز دارند و امیدوارم با شروع مسابقات لیگ بتوانیم چهره واقعی خود را به همگان نشان دهیم.سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در خصوص دیدار تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان و شکست برابر حریف هرمزگانی خود، تصریح کرد: تا دقیقه 70 توپ و زمین را در اختیار داشته و به خوبی بر بازی مسلط بودیم که با تغییرات مکرر، بازیکنان جایگزین نتوانستند خواسته های کادرفنی را در زمین به اجرا درآورده و از شرایط گذشته استفاده ببرند.

 

چرخنده اضافه کرد: بازیکنان جوان و بازی دوستانه فرصتی برای محک زدن آن هاست و با توجه به نزدیکی دیدار برابر گیتی پسند در هفته نخست مسابقات لیگ یک صلاح ندیدیم از تمامی داشته های خود در این دیدار بهره ببرم. وی گفت: هوداران و مسولان تیم شک نکنند که در بازی هفته نخست مقابل گیتی پسند باپیروزی به بندرعباس باز خواهیم گشت تا همگان چهره  واقعی تیم  شهرداری را ببینند.سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در پایان گفت: هواداران باید با حمایت خود از تیم شهرداری بندرعباس نشان دهند که تماشاگران هرمزگانی بهترین تماشاگران فوتبال ایران بوده و همواره حامی تیم شهر خود هستند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها