رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم:

نظر کارشناسی ما بر تداوم آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان است



رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: نظر فنی و کارشناسی ما بر تعطیلی مدارس و تداوم انجام فرآیند آموزشی دانش آموزان از طریق غیرحضوری است.
به گزارش صبح ساحل،  دکتر حمیدرضا بهزادی ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای این شهرستان اظهار داشت: با توجه به زرد بودن وضعیت کرونا در قشم نظر فنی ما آن است که بازگشایی مدارس کهکی به نگهداشت جامعه و بهبود شرایط نمی‌کند.
وی افزود: برای جلوگیری از تزلزل شرایط باید محدودیت‌های کرونایی فعلی تا زمانی که ۷۰ درصد از جامعه واکسینه شده باشند حفظ شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد:  از دوم اسفندماه سال گذشته تا کنون ۱۴۶ مورد کرونا مثبت در سنین دانش آموزی به ثبت رسیده که البته تمامی آنان خارج از مدارس بوده‌اند.
بهزادی ادامه داد: این حجم از ابتلا ۳.۹ درصد از کل کرونا مثبت‌های جزیره قشم را تشکیل می‌دهد که 55 نفر از آنان پسر، ۹۱ نفر دختر بوده و ۱۰۴ نفر در جمعیت شهری هستند.
وی افزود: پایین بودن این آمار در جمعیت روستایی ناشی از اکراه آنان جهت مراجعه و انجام تست ابتلا به کووید-۱۹ است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اضافه کرد: تا کنون مجموعا ۱۰ هزار و ۱۰۴ نمونه معادل یک تست از هر ۱۵ نفر در سطح شهرستان قشم گرفته شده که طی آن سه هزار و ۶۸۷ مورد مثبت شناسایی شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها