نام چند شرکت هرمزگان در بین پرداخت کنندگان حقوق‌های نجومی



دیوان محاسبات با ارائه لیستی از  60 شرکت به بررسی بودجه پیشنهادی و میانگین سرانه حقوق و مزایای ماهانه آن‌ها در سال آینده پرداخته است. نام چند شرکت صنعتی هرمزگان با پرداخت‌های نجومی 35 میلیون تومان به چشم می خورد.

به گزارش صبح ساحل، شرکت پالایش گاز پارسیان، پالایش گاز سرخون قشم، نیروی برق شهید رجایی و شرکت سهامی شرکت‌های صنعتی هرمزگان از شرکت هایی هستند که نام آنها در لیست پرداخت‌های نجومی وجود دارد.

براساس اطلاعات و مستندات ارائه شده؛ میانگین سرانه حقوق و مزایای ماهانه پیشنهاد شده برای برخی از کارمندان شرکت پالایش گاز پارسیان 35 میلیون تومان، پالایش گاز سرخون قشم 28 میلیون تومان، نیروی برق شهید رجایی 26 میلیون تومان و شرکت سهامی شرکت‌های صنعتی هرمزگان 20 میلیون تومان به ثبت رسیده است.

در شرایطی که حداقل حقوق و دستمزد کارگران در سال ۹۹ ، یک میلیون و 900 هزار تومان است . تعداد زیادی از کارگران از دریافت همین حداقل‌ها نیز در شرایط کرونا و رکود اقتصادی بازمانده‌اند اما عده‌ای حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند. به باور خیلی‌ها این ظلم آشکار به جامعه‌ی کارگری است. همین چند ماه پیش بود که صبح ساحل با بررسی میدانی چندین نانوایی در سطح شهر، موضوع خرید نان نسیه در بندرعباس را آشکار کرد. به نظر می‌رسد نظاره‌گر حذف کامل طبقه متوسط در کشور هستیم و هر روز به شعار فقیر‌ها، فقیر تر می‌شوند و پولدارها پولدارتر نزدیک‌تر می‌شویم. 

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 5
محسن
۱۶ دی ۱۳۹۹
چرا اسامی رو در رسانه ها اعلام نمی کنند تا مردم نجومی بگیر ها رو بشناسن نماینده ها باید قانونی تصویب کنند که تمامی دریافت ها اعم از پاداش و حقوق و حتی وام ها شفاف بشود البته هیچ وقت این کار رو نمیکنند
مهدی نریمانی
۱۶ دی ۱۳۹۹
وقتی خط فقر 10 ملیون تومانه ، بیست ملیون حقوق نجومی نیست ما حقمان پایمال شده
احساني
۱۶ دی ۱۳۹۹
بهتره بجاي كاهش حقوق ناچيز به اصطلاح اين نجومي ها كه به دلار حدود ١٠٠٠ دلار بيشتر نميشه و در دنيا از حداقل حقوق كارگران هم پايينتره، بفكر افزايش حداقل حقوق و دستمزد ساير كارگران و كارمندان بود.
زارع
۱۶ دی ۱۳۹۹
میخواستم بگم. اونها نجومی نمیگیرن. ما چون حقوقمان کم است. فکر میکنییم آنها نجومی میگیرن. درصورتی که مگر با بیست میلیون. میشود یک خانه ۱۲۰متری اپارتمانی خرید. وقتی یک ونیم میلیار حداقل قیمت هست
بنده خدا
۱۶ دی ۱۳۹۹
متاسفانه نظارتی وجود نداره و همینطور عزمی برای برخورد، هرساله لیستی از افراد و شرکتهای نجومی بگیر منتشر میشه اما در نهایت هیچ پیگیری صورت نمیگیره
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها