فرماندار بندرعباس:

سواحل بندرعباس بسته می شوند



فرماندار شهرستان بندرعباس از بسته شدن ساحل بندرعباس خبر داد . او گفت برای جلوگیری از ورود مسافر به شهرستان بندرعباس و کنترل وضعیت کرونایی  با مصوبه ستاد کرونا شهرستان سواحل بسته شده است و در پی آن هیچگونه خدماتی به مسافران ارائه نخواهد شد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از عزیزالله کناری، با نصب «نیوجرسی»، خاموشی چراغ ها و ساماندهی تیم هایی از حوزه تخلفات شهرداری از اسکان مسافر در ساحل جلوگیری خواهد شد. فرماندار بندرعباس در ادامه گفت که از مسافران درخواست می شود به دلیل بحران گسترش کرونا از مسافرت به این شهرستان خودداری کنند.

کناری با اشاره به اینکه شهرستان بندرعباس آمادگی پذیرش مسافر را ندارد و ممکن است مسافرین با مشکلاتی مواجه شوند، گفت: نصب هر گونه چادر در ساحل و بوستانها ممنوع است و شهرداری با کمک و همراهی نیروی انتظامی نظارت لازم را در این زمینه داشته باشد و همچنان ساحل سورو بسته خواهد ماند. او همچنین به  الزام جمع آوری «معتادین متجاهر» نیز تاکید کرد.

گفتنی است که از آنجایی که شکل‌گیری دورهمی‌های مختلف خانوادگی و حضور در ساحل و جمع‌های مختلف یکی از عوامل شیوع بیماری کرونا است و به منظور مهار موج چهارم ابتلا به کرونا، کنترل‌ها را سخت گیرانه تر اعمال خواهد شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها