با حکم  رئیس هیات فوتبال هرمزگان

مسوول کمیته جوانان منصوب شد



ریس کمیته جوانان هیات فوتبال هرمزگان منصوب شد.

 

به گزارش صبح ساحل، طی حکمی از سوی قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان منصور رئیسی به عنوان رئیس کمیته جوان هیات فوتبال منصوب شد و از زحمات چندین ساله محمد زراعتکار تقدیر به عمل آمد.
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان در مراسم معارفه منصور رئیسی ریس کمیته جوانان گفت: در این چند سال زحمات زیادی در این کمیته کشیده شده است و باید از محمد زراعتکار تقدیر و تشکر کرد. وی از رئیسی خواست که این کمیته را بیش تر از گذشته فعال تر کند زیرا بازیکنان هرمزگانی در رده های پایه شایستگی آن را دارند که جایگا ه های بالاتری در کشور داشته باشند.
منصور رئیسی هم پس از دریافت این حکم برای پیشبرد کار اعضای کمیته خود را معرفی کرد و طی احکامی جداگانه احمد بهرامی به عنوان  دبیر کمیته ، سعید سالاری مسئول برگزاری فستیوال های استانی ، ابولقاسم الماسی ناظر مدارس فوتبال، حمید آشوری ، حسن خسروانی فر و فواد مقدمی عضو  به عنوان عضو های کمیته استعداد یابی معرفی شدند.
لازم به توضیح است که منصور رئیسی،  رئیس جدید کمیته جوانان متولد سال ۱۳۴۰ است. ایشان  دارای مدرک مربیگری B آسیا هستند و  عضو کمیته ورزش نیروگاه بندرعباس می باشد. از مسوولیت های ورزشی ایشان می توان به مسئول کمیته جوانان شهرستان بندرعباس، ناظر مدارس فوتبال استان، استعداد یاب مدارس فوتبال ، مسئول برگزاری فستیوال مدارس فوتبال شهرستان بندرعباس، مسئول برگزاری مسابقات رده های سنی مدارس فوتبال استان اشاره کرد. وی  مربیگری در مدارس فوتبال در رده های نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان در شهرستان  بندرعباس را تجربه کرده است و در باشگاه های هدف، استقلال و پرسپولیس بندرعباس ،  ششصد دستگاه و توانیر بندرعباس توپ زده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها