سه فروند کشتی به‌طور همزمان در بندر شهید باهنر بندرعباس بارگیری شد



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به رونق صادرات غیر نفتی در روزهای پایانی سال با بارگیری همزمان سه فروند کشتی گفت: با گسترش زیرساخت های لازم، بهره وروی و بازاریابی مناسب، صادرات از این بنادر از روند رو به رشدی برخوردار است.

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا محمدحسینی تختی اعلام کرد: این کشتی ها از نوع فله بر و جنرال کارگو محموله هایی را شامل گوگرد، کربنات کلسیم، شیشه و مصالح ساختمانی را به بازارهای هدف منتقل می کنند.

وی در این باره به صادرات ۱۱ماهه سال جاری از بندرهای شرق هرمزگان اشاره و بیان داشت: بیش از یک میلیون و ۱۵۶ هزار تن کالای غیر نفتی و حدود ۱۱۹ هزار تن کالای نفتی امسال از این بنادر صادر شده که به ترتیب در کالاهای غیر نفتی ۹ و در بخش نفتی ۲۷ درصد رشد نسبت مدت  مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

محمد حسینی تختی بندرشهید با هنر را بندری چند منظوره با توانایی پذیرش انواع کشتی ها با کاربری جنرال کارگو، رورو (ویژه حمل خودرو ) مسافری، فله بر، تانکر نفتی و انواع  شناورهای کوچک و بزرگ سنتی دانست و گفت: با مطالعات راهبردی و بازاریابی و هم راستا با آن توسعه زیرساخت ها دریایی و بندری و استفاده حداکثری از امکانات موجود خوشبختانه مشتریان جدید جذب و با اطمینان از ارائه خدمات مطلوب مبادلات تجاری خود را از این بندر به بازارهای هدف صادر می کنند.

اداره بنادر و دریا نوردی شهید باهنربا دراختیار داشتن ۲ بندر تجاری و مسافری در شهر بندرعباس و پنج بندر زیرمجموعه، پهنه های آبی مرکز استان تا شرقی ترین نقطه هرمزگان را در زمینه های تجاری، مسافری و گردشگری زیر نظارت دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها