استاندار هرمزگان:

۳۲ درصد مبتلایان به کرونا درهرمزگان از کارکنان دستگاه‌ها و شاغلان اداره‌ها هستند



استاندار هرمزگان از ابتلای ۳۲ درصد کارکنان دستگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها وابتلای ۳۵ درصد از کارکنان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی به کرونا در استان خبرداد.

      

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: مدیران این بخش‌ها باید توجه جدی بر جلوگیری از انتقال کرونا داشته باشند،با برقراری انضباط کاری،با جدیت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین

این امر را در اولویت اصلی قرار دهند و فرمانداران نیز نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: دیگر مبتلایان به کرونا هم مربوط به بازار و اماکن عمومی است که این رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، موجب تعطیلی بازار و مشاغل شده و در تمام فعالیت‌ها نظارت‌ها افزایش می‌یابد و هر واحد صنفی و شغلی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، پلمب طولانی مدت خواهد شد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: از همه بازاریان، فعالان اصناف، کارکنان و مدیران کارخانه‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، واحدهای صنعتی و مدیران و کارمندان همه دستگاه‌های اجرایی و اداره‌ها و همه مشاغل می‌خواهیم به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، جامعه می‌تواند فعالیت‌های خود را انجام دهد.

همتی افزود: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان از برپایی تجمع خودداری کنند و در ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات نیز پذیرایی صورت نگیرد و در این شرایط بهترین ابزار برای تبلیغات انتخابات، استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است تا سلامت مردم نیز حفظ شود.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها