توسط باشگاه اتحاد بندرعباس برگزار شد:

چالش مهارت های فردی بسکتبال به صورت مجازی



از سوی باشگاه اتحاد بندرعباس چالش مهارت های فردی بسکتبال به صورت  مجازی  با حضور ۴۰ شرکت کننده برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل ، چالش مهارت های فردی بسکتبال در دو  بخش پسران و دختران در رده های میکرو ، مینی ، نونهال و نوجوان با حضور ۴۰  شرکت کننده از شهرهای بندرعباس ، قشم ، بوشهر ، مشهد ، ساوه ، شاهین شهر ، تهران و اصفهان  به مدت ۲۵ روز به صورت مجازی در پیج رسمی بسکتبال باشگاه اتحاد سرخون زیر نظر مدیر این باشگاه  و جمعی از داوران و ناظران جوان و پیشکسوت  و همراه با رای مردمی برگزار شد.
در پایان این مسابقات و در رده میکرو مرسانا قدمیاری از  باشگاه بسیج بندرعباس ، سوین قادری از قشم و ماهان سفیدان زاده از باشگاه پدیده به عنوان سه نفر برتر بدون رتبه بندی  معرفی شدند.

  

چالش مهارت های فردی بسکتبال به صورت  مجازی

   
در رده مینی بسکتبال دختران آیناز دستپاک از باشگاه اتحاد سرخون بندرعباس مقام اول را به دست آورد.
ام البنین دل زنده از باشگاه اتحاد سرخون در جای دوم ایستاد و ثمین سنگرزاده از باشگاه اتحاد سرخون مقام سوم را از آن خود کرد. در رده نوجوانان دختران، ریحانه زاهد پور از بسیج بندرعباس مقام نخست را کسب کرد. خدیجه ملاحی ازقشم مقام دوم به دست آورد و فاطمه شایانی از تهران درجای سوم ایستاد. رده مینی پسران کیان عفت پناه ازاصفهان اول شد. فرحان محمدی از پدیده بندرعباس عنوان دومی را به خودش اختصاص داد. در رده نوجوانان پسران  متین جریده از باشگاه پدیده بندرعباس اول شد.  ایلیا زاهدی از استقلال زرین قشم مقام دوم به دست آورد و اهورا نیکخواه از باشکاه پدیده سرخون مقام سوم از آن خود کرد.ناظران این دوره ، فرامرز بهمن زاده ، محمود تختی ، رضا هنگام پور و هنگامه هنگام پور و داوران مسابقات پای توران ، امین رنجبر ، وحید محمدی و عاتکه قاسمی بودند.

   

چالش مهارت های فردی بسکتبال به صورت  مجازی

   
مسابقات با  نظارت عالیشاهی مدیریت جوان و پرتلاش باشگاه اتحاد سرخون و مربی پایه باشگاه محبوبه مدارایی ، عباس زاده مسئول کمیته بانوان و علی شکور مدیر رسانه ای باشگاه اتحاد  سرخون برگزار شد.

    

چالش مهارت های فردی بسکتبال به صورت  مجازی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها