استاندار هرمزگان 

از ظرفیت شرکت های نفتی برای توسعه ورزش جاسک استفاده می کنیم



استاندار هرمزگان به اتفاق نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی از استخر شنای شهرستان جاسک بازدید کرد. 
به گزارش صبح ساحل،  فريدون همتی استاندار هرمزگان به اتفاق حسین رئیسی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی و رادمهر فرماندار جاسک از استخر شنای خلیج فارس و زمین چمن مجموعه ورزشی شهید لشکری جاسک بازدید کردند. در این بازدید عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت : استخر شنای خلیج فارس جاسک در سال ۸۹ از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان احداث و افتتاح شده است این استخر شش سال خوب فعالیت کرد اما به دلیل مشکل سقف و همچنین تخریب قسمت های سونا و جکوزی تعطیل شده و به  مدت چهار سال است در این استخر فعالیت شنا انجام نمی شود.
مرادی افزود : زیبنده نیست هدیه ای که مقام معظم رهبری به جوانان این شهرستان هدیه کرده اند به این شکل تعطیل باشد و تا کنون پیگیری هایی را از وزارت ورزش و جوانان استان، فرمانداری و سازمان برنامه و بودجه انجام داده ایم اما نتیجه ای حاصل نشده و این استخر بلا استفاده مانده است .
متولی ورزش جاسک گفت : جوانان و خانواده های زیادی پیگیر هستند و به اداره ورزش و جوانان جاسک مراجعه کرده اند و انتظار دارند هر چه زودتر این استخر دوباره فعالیت خودش را شروع کند. وی در ادامه یاد آور شد : فرش چمن زمین مجموعه ورزشی شهید لشکری و روشنایی زمین چمن نیاز به تعویض دارند.
فريدون همتی استاندار هرمزگان گفت : ورزش می تواند موجب شادابی و نشاط آحاد مردم را در جامعه به وجود بیاورد و یقینا ما از ورزش استان و شهرستان حمایت می کنیم. استاندار هرمزگان افزود : از ظرفیت شرکت های نفتی برای توسعه ورزش جاسک استفاده می کنیم و شرکت های نفتی باید وظایف خود را در قبال مسئولیت های اجتماعی برای توسعه ورزش عمل کنند.
استاندار هرمزگان گفت : استعدادهای خوبی در ورزش جاسک وجود دارد و برای اعتبارات تعمیرات استخر شنای خلیج فارس جاسک پیگیری و دستورات لازم را صادر خواهم کرد. در ادامه حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعمیر اساسی استخر شنای خلیج فارس جاسک  شد و گفت : همه مسئولین برای توسعه ورزش جاسک کمک کنند.
لازم به ذکر است که استاندار هرمزگان و حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان بعد  از بازدید از استخر و چمن مصنوعی مجموعه شهید لشکری مرکز شهر از زمین ورزشی روستای گزدان بازدید کردند و برای نصب فرش چمن استاندار هرمزگان دستوراتی را صادرکردند.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها