جانشین انتظامی ویژه جزیره:

بیش از 600 خودرو در کیش جریمه شد



جانشین انتظامی ویژه کیش گفت: با اعمال مرحله اول محدویت های رفت وآمد شبانه در این جزیره ۶۱۱ خودرو متخلف جریمه شد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ فرج نظری»، جانشین انتظامی ویژه کیش گفت: محدویت های تردد شبانه در این جزیره در ۲ مرحله سه و هفت روزه اجرا می شود که در مرحله اول (سه روزه) از ۱۵ تا ۱۷ مرداد دوربین های نظارتی سطح جزیره این تعداد خودرو را جریمه کرده اند.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها در مرحله اول از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد بود اضافه کرد: بیشترین جریمه‌ها در بامداد ۱۹ مرداد با فراوانی ۱۹۹ خودرو به ثبت رسیده و در بامدادهای ۱۵ و ۱۷ مرداد نیز به ترتیب ۱۴۲ و ۱۷۰ خودرو جریمه شده است.

جانشین انتظامی کیش افزود: مرحله دوم این محدودیت‌ها نیز از شامگاه یکشنبه ۱۷ مرداد آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد و در صورت صلاحدید ستاد مبارزه با کرونای جزیره نیز قابل تمدید است.

وی یادآور شد: محدویت‌های تردد در مرحله دوم از ساعت ۲۳ تا ۴ بامداد بوده و خودروهای شخصی تردد کننده در این ساعات توسط دوربین های نظارتی به میزان ۲۹۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

سرهنگ نظری گفت: نظارت بر عدم فعالیت واحدهای صنفی توسط تیم های شورای سلامت با همکاری اداره اماکن از دیگر ماموریت های فرماندهی انتظامی کیش در اعمال محدودیت های شدید کرونایی است.

وی اظهار داشت: سلامت مردم مهم ترین موضوع امروز جامعه است و امیدواریم همه با رعایت ضوابط بهداشتی برای مبارزه با کرونا برای حفظ سلامت خود و حمایت از کادر درمان با دستگاه ها و نهادها همکاری داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها