فوت 14بیمار کووید19 در هرمزگان/ 29 بیمار در وضعیت وخیم قرار دارند



در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۱۴ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزارو ۲۳۰ نفر رسید.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: جانباختگان ۹ آقا و ۵ خانم در بازه سنی ۲۱ تا ۱۰۰ سال از بندرعباس، قشم، میناب جاسک، بشاگرد، سیریک و رودان بودند. نوروزیان افزود: امروز با بستری شدن ۱۸۷ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۷۰۴ نفر رسید.

وی گفت: اکنون ۱۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۹ نفر از آن‌ها وخیم است.سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به در یافت واکسن‌های جدید آسترازینکا، سینوفارم و برکت افزود: از فردا تزریق این واکسن‌ها در همه‌ی مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان آغاز می‌شود.

نورزویان گفت: در این دوره واکسیناسیون در شهر‌های بزرگ متولدین ۱۳۶۰ به قبل و در شهر‌های کوچک و روستا‌ها متولدین ۱۳۶۵ به قبل آغاز می‌شود.
وی گفت: به زودی واکسیناسیون افراد با گروه‌های شغلی پرخطر در الویت واکسیناسیون قرار می‌گیرد که برای مراجعه این افراد به مراکز اطلاع‌رسانی می‌شود. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از مردم استان می‌خواهم برای دریافت دوز دوم واکسن خود بدون دریافت پیامک به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نکنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها