جمع‌آوری معتادان متجاهر در قشم



قشموندان در صورت مشاهده و اطلاع از اخباری پیرامون هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی، موضوع را با شماره سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا در سریعت‌ترین مزان ممکن اقدام لازم انجام شود.

 

به گزارش صبح ساحل، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم گفت: پلیس این شهرستان در راستای ایجاد امنیت و تحقق مطالبات مردمی، طی سه مرحله ۹۳ معتاد متجاهر را از شهر جمع‌آوری کرده و جهت مداوا به کمپ‌های مجاز تحویل داده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مجتبی راست‌خدیو شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این در حالی است که جمع‌آوری معتادان متجاهر به دلیل اینکه در زمره مجرمان و متهمان نیستند و بیمار محسوب می‌شوند، در حیطه وظایف پلیس نیست.

 وی ادامه داد: مطابق متن قانون متولی این مقوله مشخص است که در صورت اخذ سهمیه و ایجاد بست های مناسب، پلیس با حمایت دادستان محترم، از آمادگی صد درصدی برای جمع‌آوری و تحویل این قشر از بیماران، به کمپ‌های شهرستان قشم و استان هرمزگان برخوردار است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم تصریح کرد: مسوولان مربوط باید گام‌های موثری در این خصوص بردارند تا به واسطه همکاری و هم افزایی ارگان‌های مربوطه با پلیس، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در قشم باشیم.

وی افزود: قشموندان در صورت مشاهده و اطلاع از اخباری پیرامون هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی، موضوع را با شماره سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا در سریعت‌ترین مزان ممکن اقدام لازم انجام شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها