نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

منازل تخریبی مناطق زلزله‌زده در کوتاه‌ترین زمان بازسازی شود



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بازدید میدانی از مناطق زلزله زده بخش فین بندرعباس گفت: در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده زلزله زدگان شمال بندرعباس فراهم شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عصر سه شنبه در جریان این بازدید با خانواده زلزله زدگان دیدار و ابزار همدردی کرد و بر سرعت بخشی در روند توزیع چادر بین مردم این منطقه و همچنین پیگیری حل مشکلات آنان تاکید کرد.

وی از مسوولان مربوطه خواست به صورت میدانی در محل حضور داشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهارداشت: ما تمام سعی و تلاش خود را برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت زلزله زدگان به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: زمان حال، زمان ساخت و ساز است و مردم زلزله زده نباید امید خود را از دست بدهند؛ جامعه روحانیت استان هرمزگان تمام قد کنار این عزیزان خواهند بود.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: در بحث توزیع چادر نیز اگر کمبودی وجود داشته باشد، هلال احمر می تواند از استان های همجوار استفاده کند.

وی گفت: مدیریت زمان در بحران بسیار حائز اهمیت است و اگر خدمات در زمان خود انجام نپذیرد مانند نوشدارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود.

 

گفتنی است  تاکنون بیش از سه هزار تخته چادر جهت اسکان مردم در مناطق زلزله زده در شهرستان بندرعباس توزیع شده است.

هفت هزارمیلیارد ریال برآورد اولیه خسارت است، اما باید پل‌ها و راه‌ها به طور دقیق بازرسی شود تا خسارت دقیق مشخص شود و در مجموع باید ۲ هزار و ۷۶۰ واحد بازسازی شود.

زمین لرزه ای به بزرگای ۶.۴ ریشتر ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه بخش های استان هرمزگان را به لرزه در آورد و تاکنون یک فوتی و ۹۹ مصدوم برجای گذاشته است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها