بهره برداری ۳ دستگاه آب شیرین کن در روستا های ساحلی لیردف جاسک



۳ دستگاه آب شیرین کن در روستا های محروم ساحلی بخش لیردف شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریالی مورد بهره برداری قرار گرفت.

  

به گزارش صبح ساحل، بخش لیردف و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی، بسیج و دریابانی ۳ دستگاه آب شیرین کن در روستا های محروم ساحلی براگ، کرتی و بیاهی بخش لیردف مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

راه اندازی و بهره برداری این ۳ دستگاه آب شیرین کن با هزینه ۷ میلیارد ریالی معادل ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات موسسه خیرین کودکان فرشته اند به میزان ۵۵۰ میلیون تومان و ۱۵۰ میلیون تومان نیز با همکاری و مساعدت پایگاه مقاومت شهید شوشتری بخش لیردف و دهیاری های اسلامی روستا ها فوق صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان جاسک ضمن رفع و پیگیری مشکلات آب شرب روستا های بخش لیردف این شهرستان که از سالهای گذشته وجود داشته با توجه به نگاه مثبت دولت سیزدهم و پیگیری های از سوی استاندار جهادی و حضور نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اشاره و ابراز امیدواری نمود وی در پایان از خیرین موسسه کودکان فرشته اند که بانی امر خیر نصب و تامین اعتبارات آب شیرین کن در سطح روستا های ساحلی براگ، کرتی و بیاهی بخش لیردف بودند، تقدیر و تشکر نمودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها