با پیگیری صبح ساحل انجام شد؛

پاکسازی محله سجادیه و جوی فاضلاب در محله پشت‌شهر بندرعباس 



به‌دنبال انتشار دو صدای مردم در صفحه صبح ساحل که وضعیت نامناسب و کثیف کوچه و خیابان‌های بندرعباس را نشان می‌داد، شهرداری اقدام به پاکسازی این مناطق کرد.
 
پس از انتشار دو صدای مردم در صفحه صبح ساحل با عنوان‌های « تجمع زباله و فاضلاب و نگرانی مردم از گزیده‌شدن با حشرات خطرناک؛ از گسترش و گزش پشه آئدس می‌ترسیم» و «وضعیت بد جوی‌های آب در سطح شهر بندرعباس» شهرداری اقدام به پاکسازی این مناطق کرد.
 
یکی از ساکنین محله سجادیه خیابان فرهنگ هنر، دلیران14 در این باره گفت:«در این کوچه هیچ سطل زباله‌ای نیست و تجمع زباله‌ها، سیمای زشتی را به کوچه داده‌است. حال که پشه آئدس در بندرعباس مشاهده شده، تجمع زباله‌ها همواره خانواده‌ها را تهدید می‌کند. لطفا از مسئولان خواستار رسیدگی به این موضوع و قرار دادن یک سطل زباله در این محل شوید».
 
همچنین یکی از مخاطبین صبح ساحل با ارسال ویدیو از وضعیت بسیار بد جوی فاضلاب در منطقه پشت شهر بندرعباس گلایه کرد.
این مخاطب در پیامی عنوان کرد: «وضعیت این جوی همانطور که مشاهده می‌کنید بسیاری بد است و بوی بد این جوی تمام این منطقه را گرفته، با وجود پیگیری‌های فراوان اما مسئولین شهرداری هیچ اقدامی انجام نداده‌اند؛ معضل فاضلاب و جمع آوری روان آب ها و گنداب ها از جوی های سطح شهر بندرعباس کی قرار است ساماندهی شود؟». 
آخرین تصاویری که به دست صبح ساحل رسیده، نشان می‌دهد که خیابان فرهنگ در محله سجادیه و همچنین جوی فاضلاب در منطقه پشت شهر بندرعباس پاکسازی شده است.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها